אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שתרצו לשמוע קודם את החדשות הרעות.למה? כי הסיפור שלכם נכתב על ידי ספקות, ציניות, אשמות, לחץ חברתי, פחדים או נסיבות שמחוץ לשליטתכם.
ליאור ערוסי, אחד מהמומחים המובילים בעולם בתחומי השינוי הארגוני והאישי, שעבד עם ענקיות כמו מרצדס-בנץ, וולמארט, פיצה האט, פדקס ומאסטרקארד, מזמין אתכם לצאת למסע של יצירת הסיפור האישי.
הכוח ליצור את סיפור החיים שלך הוא מדריך מעשי, שמראה כיצד ניתן להוביל את עצמך מחיים ומתפיסה של קורבנות לחיים של עצמאות והעצמה בעזרת עצות ותובנות יקרות ערך: קריאת השכמה השואלת מי מספר את סיפור חייך? והסבר מדוע הקוראים לא היו עד עתה אלה שסיפרו את סיפורם ומי באמת יצר את אותו סיפור.
כיצד לנסח את סיפור חייך באמצעות יצירת פרקים פרטניים שמטפחים חוסן אישי ומפתחים ארגז כלים לצמיחה ומוכנות לעתיד.
כיצד ליישם את תהליך כתיבת הסיפור לאור הנסיבות האישיות והייחודיות של כל אדם.
כיצד להפוך את תהליך יצירת הסיפור לכלי להנעת עובדים ושיפור ביצועים .עם הידע הזה ברשותך, לא תוכל שלא למצוא בעצמך השראה, ביטחון, תקווה לעתיד טוב יותר ומוכנות לפעולה – פעולה שתחולל שינוי שילווה אותך כל ימי חייך.
ליצור את הבלתי נודע. איך לכתב סיפור שאינכם מכירים?
ליאור ערוסי חיבר שבעה ספרים והוא אחד המומחים המובילות בעולם בנושא חווית לקוח, טרנספורמציה ושינוי, ומייסד חברת הטרנספורמציה Strativity Group. ערוסי עבד עם כמה מהמותגים המובילים בעולם בכתיבת הפרק הבא בהצלחתם: מרצדס בנץ, דלתא איירליינס, וולמארט, פדקס, ג'ונסון אנד ג'ונסון , פיצה האט, רויאל מייל, מזדה, ומסטרקארד.
ערוסי נמצא במיטבו כשהוא מבקש מהקורא 'להתמקד בבעלות שלך על חייך ובשליטה שיש לך בתוך המצב'. הסגנון החכם והבלתי מתפשר שלו הוא עמוד השדרה של הספר... לפי ערוסי, לספר את הסיפור שלך הוא ההישג האולטימטיבי, זו "בחירה לאהוב את החיים שיש לך".
Publishers weekly -
תרגום: עמיחי שלו
עריכה: רותי חזנוביץ
212 עמודים - 109 ש'ח.
מטר הוצאה לאור