בקמפיין הושקעו כמיליון וחצי שקלים והוא יעלה בימים הקרובים. קורין גדעון התייצבה בשעות הבוקר המוקדמת על הסט של צלם האופנה אלון שפרנסקי, מי שהגיע והפתיע את קורין על הסט היה בעלה חילי שהשגיח מקרוב וגם אמה. שני כהן כנען סמנכ'לית השיווק של חברת 'טריומף ישראל' על המהלך
היינקן, מותג בירת הלאגר הנמכר בעולם, קשוב לצרכי קהל לקוחותיו אשר שינה את הרגלי הצריכה בשנים האחרונות עם העדפה של צריכה אישית על פני צריכת כמויות גדולות, כפי שהיה בעבר
שפתונים אלה משמשים כהגנה גבוהה SPF50 לשפתיים ומעניקים לאיזור רגיש זה לחות ל- 24 שעות וכך יש הקלה לשפתיים יבשות . עכשיו לרגל ההשקה להשיג במחיר היכרות
יניב פרנקו מנהל אגף השיווק ב'יפאורה' על השקת סדרת הטעמים האהובים של 'ספרינג': אגס תפוח סברס, אננס בננה ופירות טרופיים לראשונה עם 5% אלכוהול
העור הופך לרך, זוהר ונעים למגע מאחר שהמוצרים הללו מספקים לחות ל-24 שעות.כל המוצרים הם VEGAN וכמובן ללא רכיבים מן החי וללא פרבנים. להשיג בשלושה ניחוחות נפלאים
היום לא רק נשים וגברים מתבשמים אלא גם הבית 'מזמין' ריחות שמרחיבים את הלב ואת האף של כל מי שנמצא בבית. לא רק ריח נעים אלא גם נוכחות של מכשיר מרשים וזה מה שעושה המארז החדש של 'אוטומטיק פרש'
לדברי יניב פרנקו מנהל שיווק 'יפאורה': 'תיפוזינה של 'תפוזינה' מגיע לאחר זיהוי טרנדים עולמיים והצורך בגיוון בשוק המשקאות הקלים הקיים. לצד טרנד הבריאות ששולט בשוק, מסתמן גם טרנד של חוויות קולינריות יוצאות דופן'. ההשקה בכיכובה של נערת 'תפוזינה' ליהי קורנובסקי
המהפכה הקטוגנית ממשיכה לסחוף את עולם התזונה – ועתה מגיעה גם אל מדפי המזון בישראל עם בשורה חדשה לצרכנים: סדרת מוצרים חדשה ואיכותית של 'דופרייז' מדובאי, המותאמת לתפריט הקיטוגני, שומרי אורח חיים בריא, ואוהבי טעם איכותי לא מתפשר
כאשר תציינו את הברכות והשפע שהטבע מעניק לכם, זהו זמן מתאים להכיר את היתרונות של שיבולת שועל במגוון המוצרים של חברת ד'ר פישר לבוגרים , לילדים ולתינוקות
האירוע התקיים במתחם האירועים AYEKA בתל אביב ומשפחתה של שלי גפני התייצבה בהרכב מלא כדי לפרגן לה. מי עוד הגיעו?
<<< לידיעות קודמות |
אינדקס אתרים |
SSD בניית אתרים |
הוסף למועדפים |