מותג תפוזינה של חברת 'יפאורה' בקמפיין חסויות לאירויזיון . כתבה: ענת בר לב יוניצמן. צילום: גיא כושי ויריב פיין

לדברי יניב פרנקו מנהל שיווק יפאורה: "תיפוזינה של תפוזינה מגיע לאחר זיהוי טרנדים עולמיים והצורך בגיוון בשוק המשקאות הקלים הקיים. נערת 'תיפוזינה' היא ליהי קורנובסקי

פורסם ב: 08/05/2025 13:29

'תיפוזינה' ליהי קורנובסקי צילום: גיא כושי ויריב פיין
קמפיין החסויות משיק את סדרת 'תיפוזינה' החדשה - חצי תה ירוק וחצי לימונדה.היקף השקעה במהלך ובקמפיין 2 מיליון ש'ח, בכיכובה של נערת 'תפוזינה', ליהי קורנובסקי

מוסיף יניב פרנקו מנהל שיווק 'יפאורה': 'בצד טרנד הבריאות ששולט בשוק, מסתמן גם טרנד של חוויות קולינריות יוצאות דופן. השילוב בין תה ירוק ללימונדה מביא למדף המשקאות הישראלי את הטוויסט והחדשנות המרעננת לקראת הקיץ הקרוב. בנוסף, בחרנו להשיק את הסדרה החדשה עם קמפיין מיוחד לקראת תחרות האירויזיון ומאחלים בהזדמנות זו הצלחה רבה לנציגתנו'.

'תיפוזינה' של 'תפוזינה' במהדורת קיץ מוגבלת, חצי תה ירוק וחצי לימונדה. ללא מדבקת סוכר אדומה וללא חומרים משמרים.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   שירלי בוגנים מצטרפת כפרזנטורית ל־MB...
*   חדש בסדרה PROFESSIONAL של ד'ר פישר: קרמים...
*   ליום התינוק הבינלאומי החל בחודש מאי...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים