בין המקומות בהם עבד כשכיר היו קונצרן 'תנובה', 'מקורות' חברת המים לישראל, קבוצת נייר חדרה, פלאפון, yes ו'בזק בינלאומי'.
מודל הנדנדה שעל בסיסו נכתב הספר, פורסם וזכה בפרסים בינלאומיים. צביקה אברמוביץ מאיר את קיומם של ארגונים ואת האנשים העובדים בהם שלדעתו הם הלב הפועם של כל חברה וארגון. עסק קטן כגדול המעוניין להצליח, נדרש להתמודד כל יום עם סוגיות נרחבות הקשורות בפיתוח, קידום, שיפור ומיקסום פוטנציאל ההון האנושי במקום עבודתו.
בין היתר הוא מרחיב על מיפוי העוצמות והחולשות, על תחרות בלי מפסידים ועוד.
בפתיח לספרו הוא מציין: 'הספר מוקדש באהבה לרעיייתי מיקי (מיכל) על התמיכה והליווי לאור כל הקריירה, ולילדיי המקסימים'.
224 עמודים בספר הנמכר בכריכה קשה במחיר 120 ש'ח.
עורכת: אורית גניזי
עריכה לשונית: אמירה בנימיני-נבו
עיצוב כריכה: ליאור נעים
הפקה ועיצוב גרפי: ספרי 'ניב'