www.rinunim.co.il


Deprecated: Function split() is deprecated in /home/rinunimc/public_html/PrintArticle.php on line 64
חברת החשמל והרשות לחשמל מודיעות על שורת הקלות ללקוחותיה בעקבות המצב הבטחוני. כתבה: רונית קיטאי
מאיר שפיגלר מנ'כל חברת החשמל: 'לאור המצב הבטחוני החלטנו, יחד עם רשות החשמל, על שורת הקלות מתוך התחשבות ורצון להקל על לקוחות החברה'
מנכ'ל חברת החשמל מאיר שפיגלר. צילום: יוסי וייס
ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש (מת'מ) אשר אין באפשרותם לרכוש קודי הפעלה, תתאפשר קבלת קודי חירום במוקדי השירות 103.


חרף המצב הבטחוני ומתוך הכרה בצרכי הלקוחות חלק ממרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל -ניתן להתעדכן באתר חברת החשמל. החברה תאפשר ללקוחות ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות.


תבוצע דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל ללקוחות שפונו מהישובים בהתאם להוראת פיקוד העורף ודחייה של 60 יום מהמועד האחרון לתשלום למחלקי חשמל הסטורייים באזור עוטף עזה.


מאז פרוץ הלוחמה עובדי חברת החשמל פועלים מסביב לשעון לתיקון כל הנזקים הנגרמים לרשתות החשמל, במקרים רבים תחת מטחי טילים ורקטות בלתי פוסקים, על מנת להשיב את אספקת החשמל לתושבים.

מנכ'ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: 'אנחנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מייחלים לחזרת הנעדרים והחטופים, מאחלים החלמה שלמה לפצועים ומחזקים את ידי צה״ל כוחות הביטחון ואזרחי ישראל'.

הדפסה            חזרה לידיעה