ב'אנגלו ונינה' ביפו התקיימה השקת הקולקציות החדשות של מותג האיפור האיטלקי KIKO MILANO. כתבה: רונית קיטאי. צילום: אור גפן

איתי חסון מנכ'ל רשת KIKO MILANO סיפר על מגמת הצמיחה של החברה לסלבריטאיות שהגיעו לאירוע ברח' יפת ביפו

פורסם ב: 25/03/2025 08:11

לירן כוהנר,טליה עובדיה וספיר בורגיל עם איתי חסון מנכל רשת 'קיקו מילאנו' ישראל. צילום : אור גפן
ב'אנגלו ונינה' ביפו התקיימה השקת הקולקציות החדשות של מותג האיפור האיטלקי KIKO MILANO. במסגרת האירוע, הושקה קולקציית איפור חדשה DREAMPHORIA לצד קולקציית הבישום הראשונה של המותג בישראל – סדרה ייחודית הכוללת חמישה בשמים, כאשר כל ניחוח קרוי על שם מחוז אחר באיטליה ומשקף את האווירה, התרבות והניחוחות הייחודיים של אותו אזור.

האירוע משך אליו מובילים ומובילות מהתעשייה, ביניהם לירן כוהנר, ירדן הראל, טליה עובדיה, ספיר בורגיל ועוד, שהתנסו במוצרים החדשים וחוו מקרוב את החדשנות, האיכות והסטייל של KIKO MILANO.

מנכ'ל הרשת איתי חסון, התייחס למגמת הצמיחה של KIKO MILANO בישראל וציין: 'בשנתיים הקרובות עתידה הרשת להתרחב משמעותית ולמנות כ-30 סניפים ברחבי הארץ. אנו מחויבים להמשיך לחדש, להשיק ליינים נוספים של מוצרים ולספק ללקוחותינו חוויית יופי עדכנית ומרגשת'.

מותג KIKO MILANO, שנוסד באיטליה, ממשיך לבסס את מעמדו כאחד ממותגי הביוטי המובילים בעולם, עם שילוב של איכות, חדשנות ומחירים נגישים.
ירדן הראל. צילום: אור גפן

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לסדרה האהובה של הג'ל הכחול עם שמן אורנים...
*   פיליפס מציגה את Philips Oneblade 360: מכשיר...
*   הגנה מפני קרינת השמש , לא רק בקיץ. כתבה:...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים