בשונה מנערת 'תפוזינה' של פעם ,ליהי-תפוזינה 'החדשה' ממשיכה את הקו של 'תפוזינה' ש'עושה מה שבא לה' והפעם מסוכת המציל היא יוצאת בקריאה לראשי ערים לגייס מצילות חופים ולדאוג לשיוויון. קורנובסקי עצמה שמחה בשיוויון גם בחייה האישיים בחלוקה בנטל ובעובדה שבזכות כך היא יכולה לשלב אמהות עם קריירה מבלי לוותר ולהנות מכל העולמות. למרות שהודתה שקריירה של מצילה בחוף הים עלול להיות קצת גדול עליה.
'תפוזינה' מצדיעה ל'יום האישה' וממשיכה את בשורת ההעצמה הנשית והפעם בחופי הים. חברת 'יפאורה' בדקה ומצאה שיש רוב גברי מוחלט למצילים בחופי הים. לכן, 'תפוזינה' שלנו נשלחת למשימה חדשה לגייס מצילות נשים, ממש צלילה לחיפוש הנ'ל.
הפאה הג'ינג'ית כנערת 'תפוזינה' משמשת את ליהי קורנובסקי שגם לקראת יום האישה היא מתגייסת כדי לפרגן לנשים ולהמשיך את השינוי שעברה מנערת 'תפוזינה' של שנות ה-90 ועד נערת 'תפוזינה' של היום, 2025.
היקף הפרסום השנתי של תפוזינה עומד על 3 מיליון ש'ח.
(ענת בר לב יוניצמן)