COCKTAILS BY Schweppes - המותג Schweppes עם שני טעמים חדשים בסדרת הקוקטיילים החדשה.כתבה: רונית קיטאי. צילום : סטודיו 'יפאורה'

המותג Schweppes עם טעמי ג'ין פירות יער ועראק אשכולית אדומה. מה אומר על הסדרה החדשה יניב פרנקו מנהל אגף השיווק ב'יפאורה'?

פורסם ב: 17/09/2024 14:20

קוקטייל 'שוופס' עם אלכוהול 5%. צילום: סטודיו 'יפאורה'
לדברי יניב פרנקו מנהל אגף השיווק ב'יפאורה': 'לפני מספר חודשים נכנסו לראשונה לתחום האלכוהול עם הרחבה של המותג האהוב שוופס. זו הפעם הראשונה שיפאורה השיקה סגמנט חדש, סדרת קוקטיילים קלאסיים בשילוב של אלכוהול אמיתי ואיכותי, ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים, מוכנים ישר לשתייה. אנו שמחים על ההצלחה של הסדרה והבשורה שהבאנו, ולאור הביקוש מרחיבים אותה עם שני טעמים חדשים'.

לפני כחצי שנה נכנסה 'יפאורה' לראשונה לעולם האלכוהול עם סגמנט חדש למותג .Schweppes סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה המכילים 5% אלכוהול בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו קלאסי ולימונערק. הקוקטיילים מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.

כעת, לאור ההצלחה והביקוש, המותגSchweppes מרחיב את הסדרה עם שני טעמים חדשים: ג'ין פירות יער וערק אשכולית אדומה, שיתווספו לטעמים הקיימים.

גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד בשנת 2022 והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.

בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל. בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון ₪ לערך. ומאז כניסתו של שוופס לתחום הגיע לנתח שוק כספי של 12% מהקטגוריה (מתחילת ינואר ועד סוף חודש יולי 24).

(ענת בר לב יוניצמן)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   תנובה מרחיבה את סדרת השוטים הפונקציונליים...
*   זו בהחלט ידיעה שאפשר לישון עליה בשקט...
*   חידוש מבית 'זוגלובק': שווארמה עסיסית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים