'דיסני' זה לא רק פארק שעשועים אלא מקום עבודה עם הרבה עבודה קשה. בוב אייגר, המנכ'ל המוערך מאוד של Disney 'דיסני', ואחד האנשים המשפיעים של מגזין 'טיים' לא שומר לעצמו בלבד את העקרונות הנדרשים כדי להפוך חברה למצליחה בקנה מידה בינלאומי.
בוב אייגר משתף את קוראיו עם הרעיונות והערכים שהנחו אותו כשהמציא מחדש את אחת החברות האהובות בעולם והעניק השראה לאנשים שמביאים קסם לחיינו. כשהוא מונה לתפקידו זה היה בתקופה קשה שבה התקיימה תחרות חזקה מתמיד והטכנולוגיה השתנתה מהר יותר מבכל עידן אחר בתולדות החברה.
חזונו הסתכם בשלושה רעיונות ברורים: להתחייב מחדש לחשיבותה של איכות, לאמץ טכנולוגיה במקום להילחם בה, לחשוב בגדול – לחשוב גלובלי – ולהפוך את דיסני למותג חזק יותר בשווקים הבינלאומיים.
הוא מספר על הורים דאגניים שאצל שניהם היתה תחושה שמשהו רע עומד לקרות בקרוב, ומודה שהוא תמיד היה ההפך הגמור מהם. מגיל צעיר בוב אייגר נאלץ לצאת ולעבוד בעבודות שונות כדי שיהיה לו כסף כי בבית היתה לו קורת גג ואוכל אך פינוקים לא היו כלולים בהם כי המצב הכספי היה רחוק מלהיות מזהיר. הוא מספר על דרכו עד שהגיע לתפקיד הנחשק בה הוכיח את כישוריו המדהימים.
עם נכסיה של 'דיסני' חברת המדיה הגדולה והנערצת בעולם, נמנות החברות פיקסאר, מארוול, לוקאספילם ופוקס המאה ה־21. היא ידועה גם בפארקי השעשועים הענקיים שלה שהאחרון שבהם נפתח בשנחאי. בוב אייגר התפרסם כאחד המנכ'לים החדשניים והמצליחים ביותר של ימינו, ומאז החל לנהל את 'דיסני', ערכה הבורסאי גדל פי חמישה.
בספר זה חולק אייגר את הלקחים שלמד בזמן שניהל את דיסני והוביל את 200 אלף עובדיה, ובוחן את העקרונות הדרושים למנהיגות אמיתית, בהם:
אופטימיות. גם נוכח קשיים, מנהיג אופטימי ימצא את הדרך לתוצאה הטובה ביותר האפשרית ויתמקד בכך, במקום להיכנע לפסימיות ולהאשמה.
אומץ. מנהיגים צריכים להיות מוכנים לקחת סיכונים ולהמר בגדול. פחד מכישלון הורס את היצירתיות.
החלטיות. את כל ההחלטות, קשות ככל שיהיו, צריך לקבל בהתאם ללוח הזמנים. חוסר החלטיות הוא בזבזני ולעתים גם הרסני.
הגינות. יש להתייחס לאנשים בהגינות ובאמפתיה ולהיות נגישים עבורם.
הספר הזה עוסק בסקרנות הבלתי נלאית שהניעה את אייגר מהיום שבו התחיל לעבוד בדרגה הנמוכה ביותר באחד מאולפני ABC, וגם בהעדפה של הגינות ויושרה על פני רווחים, בחברות העמוקה עם סטיב ג'ובס בשנותיו האחרונות, ובאהבה המתמשכת למיתולוגיה של "מלחמת הכוכבים".
'הרעיונות בספר הזה נראים לי כאוניברסליים, לא רק למנכ'לים לעתיד, אלא לכל מי שרוצה להרגיש פחות מפוחד ויותר בטוח בעצמו, בזמן שהוא מנווט את דרכו בחייו המקצועיים ואפילו האישיים'.
ביל גייטס הכתיר את הספר 'הלונה פארק של החיים' כ'אחד מספרי העסקים הטובים ביותר שקראתי זה שנים'.
הספר הוכתר כמקום ראשון ברשימת רבי המכר של ה'ניו יורק טיימס' וספר השנה של ה'סאנדיי טיימס'.
תרגום מאנגלית: טל כ'ץ
עריכת תרגום: רינה גרינולד
מפתח : רותי חזנוביץ'
עימוד הספר: גרינהויז - הרצליה
251 עמודים - 118 ש'ח. 'מטר הוצאה לאור'.