היקף ההשקעה במהלך 4 מיליון ש'ח. לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ב'יפאורה': 'הגידול בשוק הסודה בעולם בכלל ובישראל בפרט מעודד את הצורך בלחדש. אנו שמחים לחדש בקטגוריית הסודה עם סודה חדשה ומרעננת, המכילה סידן בכמות המהווה 10% מהצריכה היומית המומלצת בליטר משקה וכמות כפולה של מגנזיום בכל לגימה, בהשוואה למותגי המים המינרליים הנפוצים בישראל'.
בשנים האחרונות מתפתחת מגמה, בארץ ובעולם, המתאפיינת בחיפוש אחר שתייה מתוחכמת, מעניינת ונכונה יותר וזאת במקביל לעלייה במודעות של הקשר בין תזונה ובריאות. הסודה, לאור כך, הפכה לפופולארית מאוד. מתרחבת לקהלים חדשים ומציגה גידול בקטגוריה משנה לשנה.
BETTER SODA החדשה מבית 'שוופס' מכילה תוספת סידן, מגנזיום, ואשלגן ועונה על ביקוש הצרכנים למשקאות 'משופרים וחדשניים' יותר.קטגוריית הסודה גלגלה בשנת 2023 קרוב ל- 200 מיליון ש'ח ומכר כמותי העומד על כ 79 מיליוני ליטרים. המותג Schweppes הציג גידול כספי של כ 8.5% בשנת 2023.
BETTER SODA של 'שוופס' כבר נמכר ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות במארז של רביעיית 1.5 ליטר וכן במארז שישיית 0.5 ליטר.