הקמפיין החדש של העיתונאי חיים אתגר ודדי החתול. כתבה: רונית קיטאי. צילום: באדיבות 'תמיר'

בסרטונים שיעלו בימים הקרובים לסושיאל, 'מפתיע' חיים אתגר, מלווה במצלמה, את אנשי הצוות במפעלי המיון והמחזור ושומע מהם על התהליכים שעוברות האריזות שמגיעות מהפח הכתום, במטרה, כאמור, להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה ולעבודת המחזור כחול לבן שלא נפסקה גם עם פרוץ המלחמה, אז ב'תמיר' הוסיפו פחים כתומים והגבירו את תדירות הפינוי ברשויות שאירחו מפונים

פורסם ב: 31/03/2024 14:39

צילום: באדיבות 'תמיר'
העיתונאי והחתול המפורסם במדינה נפגשים במסגרת מהלך הסברתי לחיזוק אמון הציבור לתהליכי המיחזור בישראל. שמפו שהופך לאדנית? כן, זה קיים וקורה בעצם מעדי יום. אלפי אריזות שנאספות מהפחים הכתומים של 'תמיר' מדי יום, עוברות למפעל מיחזור, שם בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, הופכות האריזות חזרה לחומר גלם מהם יוצרים מוצרים חדשים היישר לתעשייה.בקמפיין דיגיטל שיעלה בימים הקרובים בהפקת סוכנות הפרסום 'האבאס בלינק' בהובלתו של חיים אתגר, יגיע איש התקשורת הוותיק לבדוק ולחשוף את הציבור לתעשיית המחזור המקומית.


כך 'תמיר' הציבו מכולות בשטחי כינוס של חיילים, ושמו דגש על הסברה במטרה לגייס את הציבור הרחב למאמץ לשמירה על הסביבה.

רני איידלר מנכ'ל 'תמיר': ' חשוב לנו להראות לתושבים שמפרידים אריזות בבית ולאלה שרוצים להצטרף ולהתחיל, מה קורה עם האריזות לאחר שהשליכו אותם לפח הכתום, ולהציג את העשייה היום יומית במפעלי המיון והמחזור ובכך לחזק את אמון הציבור בתהליכי הייצור שאנחנו מובילים כדי להגביר את שיתוף הפעולה ולחזק את תעשיית המיחזור בישראל'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   חברת Hertz מחויבת למאבק באלימות כלפי...
*   קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים, אודי...
*   הזמר והיוצר אייל שלום יצא עם סינגל...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים