הגורמה של הצ'יפסים הגיע לישראל והצ'יפסים הם בטעמי כבד אווז, פטריות כמהין, קוויאר שחור, ארבע גבינות ועוד. כתבה: רונית קיטאי

מהיכן מגיעים מוצרי הגורמה לישראל? מאיחוד האמירויות. חברת א.ג.ת.ד משווקת בישראל את Hunter Foods, חטיף הגורמה מאיחוד האמירויות. טירוף הצ'יפס שמתחילים לאכול ולא מפסיקים עד שלא נותר מאומה

פורסם ב: 21/02/2024 16:10

משפחת חטיפי האנטר פודס. צילום: יח'צ
זו חברת א.ג.ת.ד המוכרת כמי שמייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים. עכשיו הם מציגים לקהל הישראלי את צ'יפס הגורמה - Hunter Foods אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות.


א.ג.ת.ד משווקת את חטיפי הצ'יפס של Hunter Foods מאיחוד האמירויות, המבוססים תפוחי אדמה, בשלל טעמים: כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד.

חטיפי תפוחי האדמה הזהובים של Hunter Foods מיוצרים בעבודת יד, ואת הארומה המובהקת של כל טעם וטעם בלתי ניתן לפספס, מרגע פתיחת האריזה ועד לביס המושלם והמשובח שמפנק את כל החושים גם יחד. כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.

Hunter Foods מציעה מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. Hunter's Collection - קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם.


הסיפור של Hunter Foods:

בשנת 1985, לאחר שעבד לצד שייח' ראשיד במשך 10 שנים וסייע בבניית היסודות של דובאי ודיור עבור חברי הממשלה המוקדמים של דובאי, פתח בהרט נאראיאן, בעזרת אשתו מדחוליקה, את המפעל הראשון לייצור מזון באזור. מערכת היחסים המשפחתית הקרובה שלו עם מהטמה גנדי ועבודתו עם השייח' ראשיד, גרמו לנאראין לעבוד קשה על מנת להנחיל את ערכיו האישיים ליסודות העסק שלו, והוא החל לייצר באהבה חטיפים באיכות גבוהה. גם בימים הראשונים ההם, המוקד היה תמיד להצמיח את החברה, אבל לעשות זאת באופן אורגני ועם מצפון חברתי.


מכיוון שעיר הולדתו, דובאי, הייתה אז בתהליך של הפיכתה לעיר מטרופולינית, Hunter Foods פרחה גם כדי לספק את הצורך ההולך וגובר בחטיפים טובים, איכותיים ובריאים. המשמעות היא שכמותג מקומי, הייתה לחברה הזדמנות ליצור ולהצמיח קטגוריה באזור עם ביקוש הולך וגובר למשהו טוב יותר, חטיפים שהם 'Better for You'. גישה זו היא נר לרגליהם של בני הזוג המנהלים את החברה כיום, אנאניה ויאן נאראין.


אף פעם הם לא ראו את עצמם מנהלים את העסק המשפחתי, אך עם הרבה רצון טוב ואהבה לתחום בו הם עוסקים, הם הפכו אותו להרבה יותר מאשר מותג חטיפים. תחילה, האהבה של המשפחה לבעלי חיים הביאה אותו להקים מותג חטיפים בשם SAFARI שנמכרו לילדים בדובאי בנוסף למידע בכל הנוגע לחיות, על מנת לחנך אותם על איכות הסביבה והצורך בשמירה על בעלי החיים, בעוד חלק מההכנסות נתרמו בקביעות לקרן חיות הבר הבינלאומית.

כיום, החברה מוכרת את מוצריה ביותר מ-55 מדינות ברחבי העולם, כאשר המותג נחשב למספר 1 באסיה, זה שהחל בעולם את טירוף הצ'יפס בטעם כמהין שחור ובשל הצלחות מרשימות נוספות שהפכו אותו למעצמת חדשנות בתחום.
פסטו פרמז'ן. צילום: יח'צ

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לי בירן, זמר, שחקן ואבא טרי לנבו בירן...
*   BETTER SODA הפתעה מבית 'שוופס'. לראשונה...
*   ב'סולתם' לא פוסחים על מבצעי החג. יצרנית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים