אנה זק ועברי לידר יככבו בקמפיין My Cal - כרטיס נטען לילדים המהווה פתרון מושלם לדמי הכיס. כתבה: רונית קיטאי

היום (19.2) יעלה קמפיין בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס הורה וילד הנטען My Cal, המאפשר להורים לנהל את דמי הכיס בקלות ובמהירות, ללא התעסקות במזומן. הקמפיין יעלה תחת המסר My Cal כרטיס נטען מעוצב שעושה חיים קלים להורים ולילדים

פורסם ב: 19/02/2024 10:17

עברי לידר ואנה זק בשיתוף פעולה ראשון והם הקליטו לקמפיין גירסת קאבר ללהיט 'אולסטאר וגופיות' של זק והדיג'יי איתי גלו, אשר התברג בכלל המצעדים השנתיים. את הגירסה החדשה הפיקו הצמד 'דולי ופן' ואת הקליפ ביים רומן בוקאצ'י, מהבימאים המובילים בישראל. הקמפיין צולם בחודשי הקיץ וצפוי היה לעלות במוצאי השבת ה-7.10. לא צריך להזכיר לאף אחד שחי כאן מה קרה במועד זה.

בפרסומת המלווה את הקמפיין מייצג לידר את ההורים, ומתאר את הקושי שחווים הורים בהעברת דמי כיס לילדים, הן מבחינת הבקרה על הוצאות הילדים והן מבחינת ההעברה עצמה, בעידן שבו השימוש במזומן הולך ופוחת. זק מייצגת את הילדים, אשר רוצים תחושת עצמאות ושליטה.

הכרטיס יושק בקמפיין 360 שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל בקולנוע ובסושיאל. זו הפעם הראשונה בה כוכבת צעירה מובילה קמפיין לחברה פיננסית. My Cal מונפק לילדים בכל הגילאים, ומאפשר להורים טעינה מיידית אונליין מכל מקום ובכל זמן דרך אפליקציית כאל, אפילו כשהילד כבר בתוך החנות. הטעינה תוכל להיות חד פעמית או קבועה, בסכום אותו יבחר ההורה.

כאל, בשיתוף פעולה היחיד מסוגו בישראל, תעניק ללקוחותיה 10% קאש בק בכל קניה ברשתות הכי נחשקות בקרב ילדים, על פי סקר ארצי מייצג : מקדונלדס, דומינוס, rebar, אורבניקה וטופ טן, ברכישות עד 3,000 ש"ח. הקאשבק שנצבר מקניות ייטען לכרטיס מיד עם קליטת העסקה, וינוצל אוטומטית בקניה הבאה באחת מהרשתות.
אנה זק ועברי לידר. צילום: יח'צ

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   נינה גורדצקי שחקנית הבדמינטון - לפריזת.כתבה:...
*   חברת Hertz מחויבת למאבק באלימות כלפי...
*   קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים, אודי...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים