בספרו הראשון מציע הוין כללים פשוטים ומבוססי מחקר למציאת הלקוחות הכי טובים ולפיתוח מערכות יחסים לאורך זמן.
תחת הלחץ לספק תוצאות מהירות ומול התחרות האימתנית בשוק, אנשי שיווק רבים ממשיכים להשתמש בשלל שיטות לא בדוקות של שיווק דיגיטלי, המכלות שעות רבות של עבודה ואינספור ניסויים, ואינן ממצות את הפוטנציאל הגלום במאגרי הנתונים. ובסופו של דבר, אנשי השיווק האלה רואים את המתחרים שלהם מזנקים קדימה ועוקפים אותם.
אבל מה יקרה אם תבנו עסק על בסיס טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלכם ותשתמשו בנתונים כדי להבין מי הם, מה הם צריכים, ואיפה אפשר למצוא עוד לקוחות כמוהם? זה אפשרי. אתם תשאירו את המתחרים שלכם מאחור עם כל הנתונים והחשיבה שלהם לטווח קצר.
אחת מהעצות החכמות של ניל הוין הא להכיר כמה שיותר אנשים ושמות 'כי שמות עוזרים לנו לחבר הכל יחד. שמות אמיתיים. כתובות מייל. מספרים של חברי מועדון. נתון שיאפשר לנו להתבונן במערכות מקבילות ולדעת שהבן אדם הזה כאן הוא אותו בן אדם שם. העיקרון הזה חשוב מאין כמותו', וזו רק אחת מהעצות היעילות שלו.
אז מה תוכלו ללמוד מקריאה בספר 'שיווק דיגיטלי Converted?
בין היתר תלמדו להבין מהו ערכה האמיתי של כל מערכת יחסים, לנהל שיחה עמוקה ומתמשכת עם הלקוחות הכי טובים שלכם, להציג את השאלות הנכונות כדי לחזות את צורכי הלקוחות, להשיג עוד לקוחות מצוינים.
ניל הוין עבד כאנליסט, חוקר, ממציא ומרצה. הוא היה שותף להצלחות מסחררות ולכישלונות יקרים להחריד במרדף אחר בניית מערכות יחסים עמידות עם לקוחות באמצעות מדיה דיגיטלית. הוא היה אחד מאותם מנהלים שאמרו לכולם להיות יותר 'מבוססי נתונים'.
כאסטרטג המדידה הראשי בגוגל, הוין הוביל יותר מ־2,500 שיתופי פעולה עם המפרסמים הגדולים בעולם. עבודתו עזרה לחברות הללו לרכוש מיליוני לקוחות, לשפר את שיעורי ההמרה שלהן ביותר מ־400 אחוזים ולייצר תוספת הכנסות של מיליארדי דולרים. הוא בוגר אוניברסיטת פרדו ואוניברסיטת קליפורניה. בשנת 2018 חזר הוין לאקדמיה כעמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. זהו ספרו הראשון.
עיצוב כריכה: דייב יעקב
תרגום: ניצן לפידות, עריכת תרגום: יובל גלעד
160 עמודים - 118 ש'ח. הוצאה ספרי 'מטר'