מובילת הקהל ויוצרת התוכן דנית גרינברג (31) הצטלמה הבוקר לקמפיין וולנטיין למותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל. צילום: לנס הפקות

הקמפיין של 'פנדורה'צולם ברוח התקופה, מתוך החיבור למותג הבינלאומי והחיבור ליום האהבה

פורסם ב: 22/01/2024 09:58

דנית גרינברג בסט צילומי קמפיין ולנטיין של 'פנדורה'. צילום: לנס הפקות
במקום להתמקד בהגדרה הצרה של אהבה, פנדורה התמקדה בהגדרה הרחבה ביותר של אהבה, אהבה כוללת, וזה מה שמייחד את המותג. קמפיין וולנטין מעמיק את החיבור בין המותג לבין אלו שעונדות את התכשיטים. וולנטיין בפנדורה מזמין אנשים בכל מקום להיות חלק מהתנועה של אהבה חיה- כדי להקרין זאת, ליזום זאת, לקבל את ולצפות לזה.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לי בירן, זמר, שחקן ואבא טרי לנבו בירן...
*   BETTER SODA הפתעה מבית 'שוופס'. לראשונה...
*   ב'סולתם' לא פוסחים על מבצעי החג. יצרנית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים