לדברי ליאת גילר סמנכ'לית השיווק ב'זוגלובק': 'בפרסומת החדשה ל'זוגלובק', המותג המוביל בעולם הנקניקים, בחרנו להביא לקדמת הבמה את הטעמים החדשים שהשקנו לפסטרמה ואת סדרת נקניקי ה'דקדק' שלנו באריזות החדשות המאפשרות נוחות מירבית ופתיחה קלה, טעמים חדשים בעיצוב חדש. סדרות הנקניקים המגוונות של 'זוגלובק', מבטאות את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום, וזאת יחד עם השחקן המוכשר משה אשכנזי'.
זו שנה שנייה שחברת 'זוגלובק' ממשיכה עם הפרזנטור משה אשכנזי, שמתאים מאד לערכי המותג. גם בסקרים שערכו 'זוגלובק/ עלה כי הוא תורם, משרת ומחזק את תחושת ההזדהות עם זוגלובק. עבור אשכנזי זו סגירת מעגל, כשבילדותו בעכו עזר לאביו שהחזיק קו הפצה של 'זוגלובק' משך 15 שנים.
(צחי דהן)