לפי נתונים שאספה החברה, הרשתות החברתיות הן הכי נחסמות, במקום השני אתרי ואפליקציות הקניות. למקום השלישי הגיעו אתרי הפורנו.
חברת בזק מציעה ללקוחותיה ארבעה חודשים ללא תשלום עבור שירות ה- ,Wifi Kids הדור החדש והמתקדם לגלישה בטוחה עבור ילדים באמצעות הנתב הביתי. מדובר בשכבת הגנה נוספת על הבית הפועלת אך ורק על גבי נתבי ה-Be של בזק. בתום ארבעה חודשים מחיר השירות יעמוד על 4.90 שקלים לחודש. המבצע בתוקף עד ה- 4.3.23.
שירות ה- Wifi Kids הנו כלי מתקדם לניהול החיים הדיגיטליים של במשפחה ומאפשר חסימת אתרים פוגעניים, זאת ללא צורך בהתקנה. השירות פועל על גבי המכשירים המחוברים לרשת הביתית באמצעות WiFi: סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחק ועוד, ומאפשר להורים להגביל את ילדיהם מחשיפה לתכנים פוגעניים או תכנים המיועדים למבוגרים, לפי קטגוריות: מבוגרים, אלימות, הימורים, אלכוהול וטבק, כולל הגנה מפני תכנים בלתי הולמים מתוצאות גוגל ויוטיוב.
השירות מאפשר התאמת פרופיל גלישה אישי לכל מכשיר על פי גיל וצרכי המשתמש כך שהורים או ילדים בגילאים שונים או בעלי תחומי עניין שונים יוכלו להיחשף לתכנים שונים לפי התאמה. כמו כן, ההורים יוכלו לקבל דו"ח חודשי המפרט על האתרים שנחסמו. בנוסף שירות ה- Wifi Kids מאפשר להורים להגדיר 'זמן ללא מסכים' ולהגביל את זמני השימוש, על ידי חסימת הגישה לאינטרנט למכשיר מסויים בבית, או ליותר, זאת לפי בחירת ההורים.
לפי נתונים שאספה בזק באופן אנונימי ממערכת WiFi Kids על החסימות העיקריות של המערכת עולה כי במקום הראשון מבין הקטגוריות שנחסמו, מככבות הרשתות החברתיות שמציעות שלל תכנים שאינם הולמים לילדים עם לא פחות מ-57% מהחסימות. עם אתרים כמו פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, טוויטר ואפליקציות הצ'אטים סנאפ צ'אט ודיסקורד.
במקום השני, אתרי ואפליקציות הקניות עם 20% מהחסימות עם אתרים שונים ומגוונים: כמו אמזון, אתרים לרכישת טלפונים סלולריים, קונסולות משחקים כמו X-BOX וכמובן אתרים לרכישת בגדים ונעליים. את קטגוריית הקניות מובילה חנות האפליקציות – Google Play בה הילדים מנסים לרכוש משחקים בתשלום.
הפורנו מגיע רק למקום השלישי עם 9% בלבד מהחסימות. במקום הרביעי אתרי המדיה והסטרימינג כמו יוטיוב ונטפליקס עם 6% מהחסימות. במקום החמישי אתרי המשחקים עם 5% מהחסימות. ובמקום השישי אתרי ההימורים עם 3% בלבד.