במהלך הכנס הושק השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מהסטנדרט השירותי של החברה, ללא תוספת תשלום.
השקת השירות היחודי תקל על התמודדות לקוחות החברה עם עשרות אלפי עיכובי הטיסות שמתרחשים מדי יום. השירות מציין כי במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 לאונג'ים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.
כמובילת שוק פספורטכארד זיהתה את הצורך שעלה פוסט מגפת הקורונה, וטיפול בבעיית עיכובי הטיסות לחו'ל, שנוצרה בעקבות חוסר בעובדים בשדות התעופה וחברות התעופה בארץ ובעולם.
רונית סגל מנכ'לית 'פספסורטכארד': 'שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחווית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא'.
אלון קצף נשיא קבוצת 'דיווידשילד- פספורטכארד' התייחס לציון הדרך: 'אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים ןהחלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם מהרגע שבו הם מגיעים לנתב'ג ועד חזרתם הביתה.
כמחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי , היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועכשיו אנחנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה- VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו.
קבוצת DavidShield-PassportCard, מתמחה במוצרי ביטוח גלובליים Cross-Border הן לנוסעים לחו'ל לתקופות קצרות והן לשוהים בחו"ל לתקופות ארוכות (רילוקיישן). לחברה מבוטחים בלמעלה מ-140 מדינות, עם משרדים בישראל, אירופה ואוסטרליה ומאפשרת לקבל שירותים רפואיים בכל מקום בעולם'.