קבוצת 'רב -בריח' השיקה היום קולקציית דלתות פנים תחת השם FRAMES בשיתוף עם 'המעצבות' ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין. כתבה וצילמה: רונית קיטאי

בהשקה, פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקעו 250,000 ש'ח .בהובלת משרד הפרסום 'ראובני פרידן'.עלות השקעה במהלך הפרסום 1.2 מיליון ש'ח. בין הדוברות: מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ'לית שיווק בקבוצת 'רב בריח' שהיא דור ממשיך במשפחתה,והמעצבות לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין. על התקשורת שלי בלוקה ממשרד 'אפרתי תקשורת'

פורסם ב: 04/07/2022 14:24

המעצבות שתיהן באות L. נראות קיצוניות מימין לוסי וקיצונית משמאל ליטל. שניה מימין מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ'לית שיווק 'רב בריח'. משמאלה שלי בלוקה מ'אפרתי תקשורת'. צילום רונית קיטאי
קבוצת "רב -בריח' חברת הדלתות המובילה בישראל, מתחדשת ללא הרף וכך גם הפעם כאשר השיקו קולקציות חדשות של דלתות כניסה ודלתות פנים.הצד החזק שלהן הינו איכות הייצור הגבוהה והעיצובים העדכניים.

בשנים האחרונות השיקה קבוצת 'רב- בריח' קולקציות קפסולה ייחודיות עם דמויות מפתח בעולם העיצוב המקומי, כאשר לאחר קולקציית הקפסולה שהשיקה החברה עם מעצב האופנה המוביל אלון ליבנה, מגיע הדבר הבא והוא השקת קולקציית FARMES בשיתוף 'המעצבות' ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין, המנהלות למעלה מעשור את העסק המשותף 'המעצבות' שמביא בשורה חדשה לעולם עיצוב הפנים. השתיים הכירו דרך הבעלים שלהן שהם חברים טובים וכך מבלי משים הדרכים הצטלבו להן והשתיים הפכו לשותפות שעיצבו קולקציית דלתות 'רב-בריח', כשהן משדרות קו עיצוב נקי ואלגנטי.

באירוע ההשקה שהתקיים בסניף של חיפה והצפון בסניף בשדרות ההסתדרות 88 בחיפה הופיעו שתי השותפות היפות כשהן לבושות בתאום בצבעי לבן וכסף. האחת כאשר צבע הכסף הוא בלבוש העליון והשניה בחצאית צמודה בצבע כסף.

כחברה המובילה בתחומה ועומדת בחזית העיצובית העכשווית בחברה 'רב בריח' ליצור שתוף פעולה 'המעצבות' לוסי ויקנין וליטל רוזנטשטיין, וכך נוצרה קולקציה המיועדת לאדריכלים, מעצבים ושוחרי עיצוב. העבודה על שיתוף הפעולה ארכה כשנה עד לקבלת תוצאה מושלמת המורכבת מארבעה דגמים המהווים את דגמי הבסיס של הקולקציה.

ניתן לבחור שילובים של קומפוזיציות גרפיות וכן שילובים של צבעים שונים ולקבל אין סוף אפשרויות.קולקציית דלתות הפנים FRAMES מביעה כוח ועוצמה דרך קו עיצוב מינימליסטי. עיצוב מודרני המתאים לחובבי הקווים הישרים וניקיון ויזואלי.

הקו המנחה שעומד מאחורי קולקציית FRAMES הוא הניראות של הדלת שהופך אותה לפריט אמנות שהוא חלק מחלל הבית. ההשראה של 'המעצבות' לעיצוב הקולקציה היא 'אומנות גרפית' .סוג הבעה אמנותית המבוסס על רישום ולא על צבע. מתייחסים לאמנות זו הרישום והתחריט, השרטוט, הציור והגילוף בכל צורותיהם כולל במחשב, וכן ההדפס, כולל הדפסים צבעוניים.

'המעצבות' בחרו לקרוא לקולקציית הדלתות FRAMES מתוך הרצון והצורך להפוך את דלתות הפנים בבית לאוסף אמנות. המשקוף הוא המסגרת והכנף היא היצירה הגרפית. היציאה 'מהקופסא' לעצב את מרחבי הבית באוסף של אמנות גרפית המייצרת מעטפת עיצובית חדשה, שונה, מינימליסטית וחזקה.

מעצבים ואדריכלים מוזמנים לבטא את היצירתיות שלהם ולבחור האם להוסיף את ה'דקור' או להשאיר רק 'חירוץ', לבחור את שילוב הצבעים מתוך הבחירות בסיס של המעצבות או לבחור שילובים לדלתות כגון שדרוג גוונים, גובה ומפרט.

'המעצבות' ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין, מוסיפות: 'כחלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו, אנחנו יצרניות תוכן ותמיד מחפשות אחר הסיפור החדש, האחר והמיוחד שבשגרת העבודה שלנו בעיצוב פנים. החיבור ל'רב בריח' היה הדבר הטבעי והנכון מבחינתנו :חברה גדולה, חזקה, מוכרת ונוכחת בכל בית בישראל. ידענו שזה הסיפור הבא שאנחנו רוצות לספר והנה, 'רב- בריח' פתחו עבורנו את הדלת.

מבחינתנו, לעצב דלתות פנים עבור 'רב בריח' זוהי חותמת אדירה של עשייה ישראלית מקומית ומקום לביטוי של היצירתיות וההשקפה העיצובית שלנו והדבר שהכי ירגש אותנו זה לראות אותה בבתים בישראל. חשבנו על האופן שבו אנחנו מתכננות את הדלתות בפרויקטים שלנו. העיצוב המודרני מוביל אותנו לתכנון שבו הקווים מתחברים והדלתות כמעט נעלמות. הפעם הרגשנו שאנחנו רוצות שזה יראה אחרת. הרגשנו שאנחנו לא רוצות להסתיר את הדלת וחשבנו איך אפשר להפוך אותה לפריט אמנות'.

מאיה דונרשטיין יתיר (42) סמנכ'לית שיווק בקבוצת 'רב- בריח' היושבת במשרדי החברה ברמת השרון, נשואה לעומר יתיר (44) מנכ'ל 'רב בריח נעילה' שמשרדו ממוקם באשקלון. לבני הזוג דונרשטיין יתיר יש שלושה ילדים : שירה בת 13 וחצי, רונה בת 10 וחצי ואיתמר בן 3. למי שלא יודע מאיה היא בתו של יו'ר קבוצת 'רב בריח' שמואל דונרשטיין. מנכ'ל החברה הוא עידן זו-ארץ.

מוסיפה מאיה דונרשטיין יתיר: 'החיבור ל'מעצבות' היה טבעי מאוד ל'רב- בריח' והסיבה לכך היא השפה העיצובית של הדלתות שלנו המתכתבת עם סגנון העיצוב המודרני והנקי של 'המעצבות' ליטל ולוסי. הדגמים שבקולקציה מעבירים בדיוק את הקו הנקי, שקט רגוע ויחד עם זאת מאד בולט שחיפשנו להשיק לקולקציה החדשה.

אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה מייצג דלתות שמצד אחד הן מופת של עיצוב ומצד שני הן קלאסיות ובעלות קו אלמותי שיתחבר לכל אדם באשר והוא ולכן הפוטנציאל המסחרי שלהן גדול מאוד'.

הקו המנחה של הקולקציה ובחירת הגוונים של המעצבות: 'אנחנו אוהבות לראות איך קווים מתחברים. כשאנחנו ניגשות לתכנון חלל, אנחנו שואפות לייצר מראה אחיד, מינימליסטי והרמוני שבו תמיד יש קווים ישרים חלקם מתחברים וחלקם לא. אבל כולם ישרים. אין אלכסונים, אין שיפועים, אין קפיצות. התכנון כבסיס, תמיד יתחיל ויסתיים בקווים ישרים, לעתים מקבילים, לעתים נפגשים. חלקם ברורים יותר, חלקם פחות מודגשים ממש כמו בדלתות שלנו. גם בחירת הגוונים מגיעה מהפרויקטים שלנו.

המשולש הקדוש של שחור-לבן-אפור מקבל משמעות חדשה ואופי ייחודי בקולקציית FRAMES. המעטפת העיצובית שלנו לעתים נתפשת ככהה. אולי בגלל הלבוש השחור המזוהה איתנו. אנחנו אוהבות את המראה האלגנטי, העמוק והמסתורי שהגוון השחור מכניס לעיצובים שלנו, אבל אם לשים על כף המאזניים את הפרויקטים שזכו אצלנו למעטפת כהה לעומת אלה שקיבלנו מעטפת בהירה, כלומר לבנה, מדהים לגלות שרוב הפרויקטים שלנו דווקא בהירים.

האפור הבטוני הכל כך מדויק שמלווה אותנו עוד מהפרויקט הראשון שלנו שובר את משוואת השחור-לבן וגם הוא נוכח בקולקציית FRAMES. לא יכולנו לוותר עליו. דלת עם קומפוזיציה גרפית נטולת גחמות בגוון אפור. זו יצירת אמנות והיא נוכחת בבית בלי כל מאמץ.

הבחירה בגוון הירוק נולדה מתוך הצורך כנראה של רובנו, להכניס את הירוק הביתה. אנחנו מאוד אוהבות להכניס צמחים חיים לפרויקטים שלנו והירוק הזה מגיע בדיוק משם.

בחרנו בגוון שקט יחסית, כזה שצפויה להיות לו נוכחות נעימה ורגועה בכל חלל. אם תשאלו אותנו, לגוון הירוק מגיע מקום של כבוד והרבה נוכחות אבל לא תמיד יש את האומץ להכניס הביתה 'צבע'. כאן נוצרת הזדמנות לעשות את זה כי הירוק הזה הוא לא ירוק צבעוני. הוא לא נועז. להיפך, הוא מכניס משהו רגוע ונושם.

כתב היד שלנו מודרני, פונקציונלי, מנומק. חשובה לנו תחושת החמימות בבית ועוד יותר מכך חשובה לנו המעטפת שיודעת לקבל את הנוכחים בחלל. להכיל אותם. לאחסן את עולם התוכן שלהם, את החפצים שלהם, וכל זה מבלי להתפשר על תחושה מאווררת. התשובה הנפוצה לשאלה הנפוצה 'מה יהיה על הקיר הזה' היא: אוויר. זה חשוב. אגב, כשלאורך קיר ענק כמו במסדרון למשל, יש תחושה של משהו ריק, הדלתות מקולקציית FRAMES הן השילוב הכל כך מתבקש בין אוויר לבין פרט אמנות. משהו שיעלה חיוך, שימלא בכל מבט, בכל מעבר.

הדלתות שלנו מתאימות לכל סוגי העיצובים והחללים. מאחר והשפה העיצובית שלהן מאוד מינימליסטית, הן נכונות להיות בבית שמעוצב בסגנון כפרי, מודרני, נורדי, בוהמי, קלאסי, תעשייתי. לכל בית אפשר לבחור את הגוון שמתאים למעטפת העיצובית כשהכנף היא אמנות גרפית שיודעת להשתלב בכל חלל והמשקוף הוא המסגרת.

קולקציית FRAMES מורכבת מארבעה דגמים המהווים את דגמי בסיס, ניתן לבחור קומפוזיציות גרפיות, צבעים ושילובים שונים וכך לקבל אינסוף אפשרויות חדשות. אז לא רק ארבעה דגמים אלא גם שמונה קומפוזיציות גרפיות ומשמונה שילובי צבעים שנבחרו בקפידה. הצרכן מוזמן להעניק אינטרפרטציה משלו , לבחור את הדגם ולייצר את השילובים לפי בחירה. ארבעה דגמים = אינסוף בחירות אמנותיות: LL a, LL b, LL c, LL d.

הקולקציה החדשה תוצג בשלב הראשון ב-5 סניפי רב בריח ברחבי הארץ: דיזיין סנטר בני ברק, חיפה, ירושלים, באר שבע, ראשלצ. ניתן לרכוש את הדלתות גם באתר האון ליין של 'רב בריח' Style & Buy

טווח מחירים קולקציית FRAMES בעיצוב 'המעצבות' החל מ 2,500 ש'ח.
דלת שחורה? נא להתלבש בהתאם. 'המעצבות' ל'רב בריח' והלבוש בצבע השחור. צילום: תמי בר שי

לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין 'המעצבות' עם ליעוז ברדוגו מזכייני סניף 'רב בריח' בחיפה. צילום: רונית קיטאי

מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ'ל השיווק של קבוצת 'רב בריח'. צילום: רונית קיטאי

באמצע תמי ברדוגו העוזרת בסניף 'רב בריח' בחיפה ובעבר הלא רחוק שימשה כמנהלת אירועים במקום אחר. מימינה בעלה הזכיין ליעוז ברדוגו בסניף חיפה. משמאלה שותפו של ליעוז לסניף 'רב בריח' בחיפה- עמית רוזן. צילום רונית קיטאי

מימין לשמאל המעצבת לוסי ויקנין, העיתונאית רונית קיטאי עורכת אתר הסלבריטאים הארצי 'רינונים' וקיצונית משמאל המעצבת ליטל רוזנשטיין. צילום: עדן ג'הסי

המעצבות לבושות שתיהן בלבן ליד הדלת שעיצבו בצבע הלבן. צילום: תמי בר שי

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   חברת 'תבואות', השיקה ארבעה טעמים חדשים...
*   חדש על המדף: קמח אגוזי נמר, ואגוזי...
*   'פסטה ריקו' השיקה אתר חדש לשיווק מוצרי...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים