רשת 'אירוקה' בקמפיין מעצים: 'תעיזו להיות עצמכם' בהשתתפות נבחרת יוצרים ואמנים ישראלים מובילים. כתבה: רונית קיטאי. צילום: רותם לבל

מדובר בדודו אוטמזגין, הולי מריה, פטיט מלר, ופליפלד. הקמפיין של רשת משקפי 'אירוקה' יעלה בהשקעה של 2 מליון ש'ח

פורסם ב: 31/05/2022 10:01

דודו אוטמזגין ל'אירוקה'. צילום: רותם לבל
אירוקה גייסה לקמפיין ארבעה יוצרים ישראלים מובילים, מתחומים שונים בישראל ובעולם: דודו אוטמזגין – שף-פטיסרי, יוצר ואמן קינוחים המחזיק רשת קונדיטוריות בבעלותו. פטיט מלר –זמרת אלקטרו פופ שגרה ויוצרת בלוס אנג'לס. הישראלית היחידה שהיתה מועמדת ל-MTV music awards כאמנית חדשה ב-2017. פילפלד אמן רחוב, צייר, מאייר ומעצב גרפי ישראלי , כשבפועל מוכר וידוע בזירה הבינלאומית והולי מריה –מעצבת גרפית ואמנית פילטרים ירושלמית בעלת שם עולמי שהספיקה לעשות שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים כמו בית האופנה האמריקאי קלווין קליין.

כל אחד מכוכבי הקמפיין מגיע מעולם תוכן אחר, כשיחד הם מהווים את נבחרת השגרירים החדשה של אירוקה לקמפיין קיץ 2022, שצפוי לעלות

לצילומים נבחרו משקפי השמש והראייה של מותגי העל הבינלאומיים המיובאים ומשווקים ע'י רשת אירוקה מקולקציית קיץ 2022 החדשה. בין המותגים שיככבו בקמפיין: סלין, פנדי,גוצ'י, טום פורד, פראדה, רייבאן, טומי הילפגר, דוויד בקאהם, מוסקינו ועוד.

לי אפיק מנכ'לית רשת 'אירוקה' המונה כיום 61 סניפים ברחבי הארץ, אומרת על יוזמת הקמפיין: 'משקפי שמש יוצרים 'שכבת הגנה' שמאפשרים לנו להיות יותר טבעים ובטוחים בעצמנו ,והם גם מאפשרים לנו לבטא את הסגנון האישי והסטייל שלנו וכך ללמד על הזהות הייחודית שלנו. משקפי שמש מוסיפים לנו אומץ ולצד זאת מאפשרים לנו לבטא את מי שאנחנו.

בתקופה זו, שהמציאות מתעתעת והקרקע כבר פחות בטוחה מתחת לרגליים של כולנו .'אירוקה' בוחרת לחזק ולחבק את כל מי שמעז להיות הוא עצמו. מהתעוזה צומחת יצירה והתפתחות'.
פילפלד לרשת 'אירוקה'. צילום: רותם לבל

פטיט מלר לרשת 'אירוקה'. צילום: רותם לבל

הולי מרייה ל'אירוקה'. צילום: רותם לבל

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   אירוע מיוחד לציון 40 שנה למונדיאל של...
*   הטכניון מקים את מרכז ה-MRI המחקרי הראשון...
*   ליאור רז מצטרף למשפחת OMEGA וישמש כשגריר...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים