אם אתה עוקבים אחר הפרסומות בטלויזיה, מן הסתם צפיתם ברוני דואני 'סופרסטאר' בפרדסי חברת 'פרימור'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: גבע טלמור

רוני דואני מובילה את הקמפיין החדש של חברת 'פרימור' בו היא נראית כשהיא מתעוררת לבוקר מלא אנרגיות ובריאות. היא מנסה להדביק במרץ שלה את אנשי הפרדס . הקמפיין באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי של 3 מיליון ש'ח

פורסם ב: 20/03/2022 10:36

רוני סופרסטאר בצילומי הקמפיין החדש של 'פרימור'. צילום: גבע טלמור
בפרסומת נראית רוני מתעוררת בבוקר, היא לא ישנה כמו אדם רגיל אלא תלויה הפוך על מתח, ומיד היא יוצאת מהבית לאימון בוקר, דרך קיר טיפוס כמובן. היא עוברת לריצה בשדה ומגיעה לפרדס, שם היא פוגשת את אריה עובד 'פרימור' אשר מתקשה לסחוט במרץ על הבוקר , והיא מעודדת אותו להתעורר ולבצע פעולה זו. לבסוף הם מסכימים שהכי טוב שהוא יכול לעשות על הבוקר הוא לשתות לפחות מיץ תפוזים טעימים, והם מרימים לחיים עם שתי כוסות מיץ תפוזים.

הפרסומת צולמה בפרדסים של קיבוץ גת בצל עצי התפוזים, כשהשחקנים והניצבים מייצגים את אנשי הקיבוץ, חלקם אף לוהק מהקיבוץ. לדברי שרונה ויינטרוב-זיגדון, מנהלת שוק מקומי של חברת 'גניר-פרימור' ,הבחירה ברוני היא החיבור הטבעי שלה עם ערכי מותג 'פרימור' שהם בריאות, טבעיות, הומור, קלילות, אורח חיים בריא, לייף סטייל. "במהלך הצילום זכינו ליום מקסים ומלא בשמש בין ימים גשומים ואפורים. רוני נהנתה מכל רגע והפגינה רעננות, אנרגיה במהלך כל יום הצילומים הארוך שנמשך אל תוך הלילה'.

'פרימור' הוא מותג המיצים הסחוטים המוביל בישראל ומחזיק למעלה מ-55% מנתח השוק.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   יריד הפרויקטים בפקולטה למדעי המחשב...
*   בכנס ACC של ארגון היועצים המשפטיים...
*   גל המדוזות הראשון הגיע לתחנת הכח רוטנברג...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים