מדו'ח משרד הבריאות לשנת 2020 עולה כי 'כללית מושלם' הוא הביטוח המשתלם ביותר זו השנה השישית ברציפות

לדברי רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי ב'כללית' : 'אנו שמחים שד'"ח משרד הבריאות קובע, שנה שישית ברציפות, כי לקוחות 'כללית' נהנים מהביטוח המשלים המשתלם והכדאי ביותר. מדובר בתוכנית המייצרת ערך ללקוחות בזכות מגוון של 80 כיסויים שניתן לממש בכל שלב במעגל החיים ובחסכון למשפחה בעת מימוש הזכאויות שמציעה התוכנית. הגידול בשיעור המצטרפים לתוכניות מהווה הוכחה לאמון בתוכנית ובכדאיותה'

פורסם ב: 06/02/2022 11:31

רונן נודלמן מנהל המחוז חיפה והגליל המערבי של 'כללית'. צילום: רונית קיטאי
התוכנית נותנת את ההחזר הכי גבוה ללקוחות ומציעה את הפרמיה הממוצעת הכי נמוכה

מידי שנה מפרסם משרד הבריאות דו'ח הסוקר את פעילות שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן). מהדו"ח לשנת 2020 עולה כי גם בשנה זו, שנה שישית ברציפות, כללית מושלם ממשיכה להוביל במדד ה Loss ratio (יחס העלויות הרפואיות מסך ההכנסות) בשקלול שני הרבדים זהב ופלטינום. היחס עמד על 81% בהשוואה לממוצע הקופות האחרות שעומד על 77%.

הדו'ח קובע כי ההכנסה הממוצעת לנפש בכללית מושלם היא הנמוכה מבין השב'נים הדבר מתבטא בין השאר בהשתתפות עצמית ממוצעת הנמוכה ביותר בכיסויים לתרופות ולניתוחים ובכך שלקוחות כללית מושלם מקבלים את ההחזר הכי גבוה מבין קופות החולים על שירותים שונים. בנוסף לכל אלה, הפרמיה הממוצעת למשפחה היא הנמוכה מבין כל קופות החולים.

בתקופת הקורונה 'כללית מושלם' היא היחידה שפעלה להנגשת שירותים רפואיים באמצעות רפואה מרחוק בהשתתפות עצמית מופחתת, בחוות דעת שניה ובשירות מעבדה עד הבית.שיעור החברים ב'כללית מושלם' ממשיך לעלות בעקביות כל שנה בקרב כלל האוכלוסייה, כאמור מזה שש שנים ברציפות, ועומד נכון לדצמבר על למעלה מ- 4.7 מיליון לקוחות.

(אורטל ציגלמן)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור בריאות :
*   שיתוף פעולה מתקיים בין המרכז הרפואי...
*   שבוע המודעות למניעת זיהומים צוין...
*   ד'ר עמית דמתי מונה החודש לסגן מנהל...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים