דודו מינה הבעלים של רשת הגלידריות 'לג'נדה', הודיע היום על הורדת מחיר המשלוח באמצעות וולט. כתבה: רונית קיטאי. צילום: יח'צ

דודו מינה בישר על השוואת המחיר לאיסוף בסניף ל-95 ש'ח בלבד לקילו גלידה. זוהי בהחלט בשורה מחממת למרות שהגלידה מצננת. כך כשמסביב יהום הסער והסהר. בעת שכל המחירים מסביב רק עולים ועולים והשכר נותר כפי שהוא, זוהי בהחלט בשורה צרכנית משמחת

פורסם ב: 18/01/2022 13:21

גלידריית לג'נדה בשדרות רוטשילד בתל אביב. צילום: יח'צ
הורדת מחירי המשלוח באמצעות וולט ל-95 ש'ח בלבד לקילו גלידה ו- 54 ש'ח בלבד לחצי קילו גלידה. מבהיר דודו מינה בעל רשת הגלידריות 'לג'נדה' : "דווקא בתקופה זו כשיש עלייה בכמות המשלוחים, כשהכל מסביב רק מתייקר, ומצד שני גם אין כמו גלידה מנחמת לשיפור מצב הרוח בבידוד, החלטנו לבוא לקראת הלקוחות שלנו ולהוריד את מחיר המשלוח של וולט על הגלידה, שיהיה כמו במחיר איסוף הגלידה בסניף. 95 ש'ח בלבד לקילו גלידה ו-54 ש'ח לחצי קילו גלידה'.

האג'נדה של לג'נדה היא לגלידה הכי איכותית וטרייה שיש ולכן בכל הסניפים שלהם מיוצרת הגלידה באופן יום יומי במקום ותמצאו שם יותר מ -70 טעמים, הנעשים לפי הנוסחאות המסורתיות לג'ילטו איטלקי אמיתי ועם מיטב חומרי הגלם והפירות. אפשר בהחלט להתבלבל אך לחיוב כמובן.

מחירים בסניפים: החל מ-14 ש'ח למנת ילדים, 18 ש'ח למנה קטנה וקילו גלידה - 95 ש'ח.

ומעכשיו גם במשלוחי וולט באותו המחיר לקילו/חצי קילו כמו בסניפים.

הג'ילטו של לג'נדה מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים האגדיים הם יוצרים עם התוספות הכי הכי, כמו אגוזי לוז מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס שמייצרים לבד ושוקולד 100% אמיתי. בסורבה משתמשים בפירות טריים או קפואים מאיכות מעולה והיוגורט הוא יוגורט טבעי.

לדודו מינה ואורי פינקלשטיין, חברי ילדות מנהריה, היה חלום לפני 20 שנה להקים בארץ גלידריה איכותית. אחרי השתלמות ארוכה באיטליה הקימו בשנת 2001 את גלידריית 'לג'נדה', שמונה היום 21 סניפי גלידריות 'לג'נדה' ושני סניפי 'פרוטבר' לשייקים בפריסה ארצית, ביניהם סניפי הדגל בתל אביב שדרות רוטשילד, ברחוב דיזינגוף ובנמל יפו, אליהם הצטרפו לאחרונה ארבעה סניפים חדשים בסינמה סיטי ראשל'צ , יס פלאנט ראשל'צ, קניון 'סינמול' לב המפרץ חיפה, מרכז הכרמל חיפה ובקריית ענבים.

(ענת בר לב יוניצמן)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   קמפיין ראשון שעלותו 850.000 ש'ח נעשה להלבשה...
*   חברת 'חקלאי גרנות' בניהולו של תמיר...
*   תוסף 'סנו אוקסיג'ן Power' להלבנה עוצמתית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים