יוזמה חדשה של מרכז 'בית מילר' ברח' שושנת הכרמל במרכז הכרמל חיפה : הדרכת תושבים ותיקים לשימוש נכון בנייד ע'י בני נוער. צילום: מרכז 'בית מילר'

גם אנשים מבוגרים ללא כל כשרון וידע כיצד להשתמש בטלפון הנייד וכיצד להזמין דרכו לדוגמא תור לקופת-חולים, תור לדואר או סתם איך להתכתב עם הנכדים בווטסאפ? מיזם חדש של 'בית מילר', עיריית חיפה ומועדון 'רוטרי חיפה' מאפשר לתושבים ותיקים לעבור הדרכות לשימוש נכון בטלפון ובאפליקציות באווירה נוחה וידידותית

פורסם ב: 07/12/2021 14:39

צילום: מרכז בית מילר
החיים המודרניים מחייבים את כולנו לבצע מספר רב של פעולות באמצעות כלים דיגיטליים שונים. אולם פעולות כמו התכתבות עם חברים, ביצוע תשלומים, רכישת מוצרים או הזמנת תור לקופת חולים, שנראות בסיסיות ופשוטות עבור צעירים, נחשבות למשימות כמעט בלתי אפשריות עבור תושבים ותיקים.

קבוצת בני נוער, המתנדבים במרכז ללימודי מקצועות הניו-מדיה של עיריית חיפה ומועדון 'רוטרי חיפה' - 'בית מילר', זיהתה את הפער הטכנולוגי והחליטה לעשות מעשה ולהתנדב לקיום הדרכות לתושבים ותיקים לשימוש ביישומים דיגיטליים, גלישה באינטרנט ושימוש נכון בטלפון הנייד.

במסגרת היוזמה החדשה יעניקו בני הנוער הדרכות לתושבים ותיקים כיצד לתקשר בטלפון הנייד, לצלם, להתכתב עם בני משפחה וחברים, לחפש מידע או לשלוח אימיילים ובכך יסייעו להם לנהל חיים עצמאיים ביתר קלות ונוחות.

עד כה כבר עברו את ההדרכה 28 תושבים ותיקים. פעילות ההדרכה מתקיימת במרכז 'בית מילר' בקבוצות קטנות, ללא עלות ובהרשמה מראש. לפרטים נוספים ולהרשמה ניתן לפנות למרכז 'בית מילר' בטלפון: 04-8379653

(גיל מלר)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רוח צפונית :
*   שרת הכלכלה אורנה ברביבאי וחבר הכנסת...
*   לרגל 100 שנים להיווסדו של בי'ס 'תל חי'...
*   המשרד של אמה, עו'ד טליה שקולניק-קרייר...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים