Mattel נבחרה לאחת מ-100 החברות המשפיעות בעולם עפ'י מגזין TIME. כתבה: רונית קיטאי. צילום: יח'צ

זה קרה לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב-47% ברבעון הראשון של 2021

פורסם ב: 29/04/2021 21:32

חברת 'מאטל' נבחרה לאחת ממאה החברות המשפיעות על פי מגזין TIME. צילום: יח'צ
לצד חברות פייזר ומודרנה, אילון מאסק עם שתי נציגויות, ליגת הNBA והפרמיירליג האנגלית מייצגות את הספורט, שלל אפליקציות ופיתוחים וגם חברות ענק שהובילו את העולם בזמן מגיפת הקורונה, יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל עולה ומצליחה מאוד וממשיכה להוביל את שוק הצעצועים.

במגזין TIME אומרים: 'שעמום המגיפה היטיב עם חברת מאטל שעומדת מאחורי כמה ממותגי הצעצועים האיקוניים ביותר בעולם, כולל ברבי ו -Hot wheels. מכירותיה המקוונות ב -2020 עלו ב -50% והסיבה היא שבובות, משחקים ופאזלים, נחטפו מהמדפים הווירטואליים. למרות זאת, המנכ'ל ינון קרייז כבר לא רואה ב'מאטל' חברה לייצור צעצועים בלבד.

לדבריו מה שהם עושים זה IP, עם עשרות פרויקטים של קולנוע וטלוויזיה בפיתוח והפקה בשותפות עם חברות בידור גדולות ושחקנים גדולים. (תחשוב על סרט ברבי, שנכתב יחד על ידי גרטה גרוויג ונח באומבך, בכיכובם של מרגוט רובי, ותוכניות המשחק של אונו ו- Whac-A-Mole.) "ההזדמנות עבורנו היא להתרחב מעבר למעבר הצעצועים", אמר קרייז למגזין 'טיים'.

יצרנית הצעצועים האמריקאית Mattel בשבוע שעבר את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה, שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח שבין 6%-8%.

ההכנסות מבובות ובמיוחד בובה מסויימת אחת היא בובת הברבי - הביאה לזינוק ב-22% לעומת התקופה המקבילה.גם בישראל נרשמה צמיחה יפה וגידול משמעותי במכירות החברה ברבעון הראשון של 2021. EFN United היא נציגת מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל. בובה של נתונים, לא כך? EFN United היא נציגת מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   מבצע ענק ב'סולתם' : מוצר שני בשקל אחד...
*   AXE - מותג הדאודורנטים לגבר מספר 1 בישראל...
*   DOVE השיקה שני תחליבי רחצה חדשים עם...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים