מלי לוי ושמעון גרשון נבחרו לשמש כפרזנטורים של 'אירופלקס' מותג המיטות והמזרנים. כתבה: רונית קיטאי. צילום: רפי דלויה

מלי לוי ושמעון גרשון יובילו את הקמפיין הטלוויזיוני החדש של 'אירופלקס' שיעלה לקראת יום השינה הבינלאומי החל ב-19.3.21. הכימיה בין השניים עבדה בצורה מושלמת. מה הפלא?

פורסם ב: 09/03/2021 20:10

מלי לוי ושמעון גרשון הצטלמו לקמפיין של 'אירופלקס'. צילום: רפי דלויה
זהו הקמפיין הזוגי הראשון של בני הזוג, הנשואים מזה 18 שנים ולהם שלושה ילדים. הקמפיין החושפני שופך אור על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים ועל האהבה האין סופית שיש להם לשינה איכותית.

מסתבר שבנוסף על כל המחקרים המעידים כי שינה איכותית היא חשובה לניהול אורח חיים בריא, שינה היא גם עניין של לייף סטייל ושהקולקציה של 'אירופלקס' לשנה הקרובה עונה על כל הקריטריונים.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רינונים :
*   תומר טליאס חגג את יום הולדתו ה-22 בסוף...
*   הלו, הלו. זה כן לטלפון. כשיש לך אחד...
*   השחקנית ליהי קורנובסקי, נבחרה לתפקיד...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים