רשת 'מחסני השוק' נעזרת בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגת מבצעי Yellow Friday. כתבה: רונית קיטאי

שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית - Artificial Intelligence תכריז על חגיגת מבצעים חסרי תקדים ליום אחד ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות בנושא מבצעי הענק. איתי נעמן מנהל השיווק של רשת 'מחסני השוק' על המהלך החדשני

פורסם ב: 24/11/2020 11:15

איתי נעמן מנהל השיווק של רשת 'מחסני השוק'. צילום: סטודיו סנאפ
זהו מהלך ראשון מסוגו שרשת שיווק בישראל, נעזרת בדמות המבוססת על בינה מלאכותית AI .רשת מחסני השוק, מובילה את עולם הקמעונאות בישראל צעד אחד קדימה לקדמת הטכנולוגית- תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגות מבצעי Yellow Friday אשר יתקיימו ביום שישי הקרוב בכל סניפי הרשת.

שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית- Artificial Intelligence , תדווח ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות נפוצות בנושא מבצעי הענק. זהו מהלך ראשון מסוגו בארץ שרשת שיווק בישראל מגייסת לשורותיה דמות המבוססת על טכנולוגיית AI כדי לתקשר עם לקוחותיה באופן ישיר.
חגיגות Yellow Friday בסניפי הרשת (המקבילה של Black Friday) הפכו למסורת מבצעים חסרי תקדים זו השנה השלישית ברציפות.

7 שעות של מבצעים עד 35% הנחה על מגוון מוצרים פופולאריים מהמחלקות השונות, כגון: מזון, תינוקות, מוצרים יבשים, טקסטיל, יינות ומשקאות אלכוהוליים, טואלטיקה ועוד. המבצעים יתקיימו ביום שישי, 27.11.2020, החל מהשעה 7 בבוקר ועד-14:00 בכל סניפי רשת מחסני השוק, מחסני השוק בשבילך וקו-אופ שופ וגם באתר האונליין.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק ציין: 'המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה. השנה, בחרנו לקחת את הנושא צעד קדימה לצורך השקת המהלך, שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית AI, תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד ותחשוף בפני הקהל הרחב יום קודם את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה.

כרשת המאמינה בחדשנות ובטכנולוגיות, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח ובהטמעת תשתיות מתאימות על מנת להעלות את רף חווית הקניה בסניפי הרשת ובשירות הלקוחות הכולל. הפעם, החלטנו ללכת על דמות וירטואלית המבוססת על בינה מלאכותית וזאת, על מנת להבין את צרכי לקוחותינו ולהעניק להם מענה אישי ומדויק. אנו נרגשים וסקרנים כאחד לראות לאן המהלך הזה יוביל אותנו בראייה כוללת. מה שבטוח שהוא ייצר המשכיות למדיניות הנהוגה ברשת, המקדשת את נושא הפרסונליזציה והעמקת התקשורת הישירה שלנו עם לקוחותינו, כדוגמת קבוצות הוואטס אפ והפייסבוק הסודית המונות עשרות אלפי עוקבים בכל קבוצה'.

מבצעי yellow Friday יוצגו בסניפי הרשת וגם באתר האונליין-חשוב לציין, כי חלונות האספקה בו מוגבלים מראש מאחר וזהו יום שישי.


www.mck.co.il


www.facebook.com/mshuk1
פרזנטורית מבוססת על בינה מלאכותית של רשת 'מחסני השוק'. צילום: מחסני השוק

עוזי נעמן מנהל השיווק של 'מחסני השוק'. צילום: מחסני השוק

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   'חקלאי גרנות' ערכו סקר כדי לגלות מה...
*   קמפיין ויראלי חדש #תהיו_עדי, קורא לגולשי...
*   ארגון מגדלי הפירות בישראל קורא לתמוך...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים