מותג הביוטי GA-DE השיק יישום חדש באתר האונליין בשם TRY IT ON הממחיש ללקוחות כיצד ייראו על שפתיהן גווני הליפסטיקים. כתב: צחי דהן

זאת כדי להקל עליהן את תהליך ההחלטה לבחור את מה שמחמיא להן ומוצא חן בעיניהן . בקרוב לא רק לבחירת שפתונים

פורסם ב: 08/11/2020 03:08

JA-DE. ג'ייד קולקציית סלפי. צילום: יח'צ חו'ל
בשלב הראשון היישום נותן מענה לאיפור שפתיים ובשבועות הקרובות תתרחב האפשרות גם לאיפור עיניים ופנים. היישום פותח כחלק משיפור חווית הגלישה באתר הקניות המחודש של ג'ייד ועל מנת לתת מענה מדויק יותר ללקוחות בעיקר בתקופה בה אין טסטרים בנקודות המכירה והגוונים על המסך אינם מדויקים בשל רזולוציות מסך והגדרות צבעוניות שונות בין המסכים השונים.

היישום הינו פרי פיתוחה של חברת 'ממומי' המפתחת פתרונות מציאות רבודה (AR) ובינה מלאכותית (AI) לצורך העשרת חווית הקנייה בחנויות ובאתרי מסחר, החל ממדידה וניסוי מוצרים וירטואלי דרך המלצות חכמות. פיתוחי החברה מגבירים את סיכויי הרכישה ושביעות רצון הלקוחות ומפחיתים את היקף ההחזרות.

לאתר ג'ייד הקליקו כאן:

www.gade.co.il
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   בסולתם עורכים כבר מעתה מבצעי ענק לקראת...
*   TONYMOLY מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל...
*   נטע אלחמיסטר נבחרה זו השנה השלישית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים