בגיל 62 לאה שנירר קוטפת קמפיין ביוטי של מותג טיפוח השיער הבינלאומי שוורצקופף. כתבה: רונית קיטאי

שוורצקופף בחר במאמנת הפילאטיס המפורסמת לאה שנירר שתמיד פאן לה במקסימום, להוביל את הקמפיין למותג שוורצקופף מסקרה לשיער, אשר זכה בפרס 'מוצר השנה' לשנת 2020

פורסם ב: 02/11/2020 12:59

לאה שנירר צילום: ארן חן צלמים
לאה שנירר משוכנעת כי אישה מטופחת היא זו שמעריכה ומעצימה את עצמה . לדעתה נשים שמטפחות את עצמן מידי יום ביומו והופכות זאת לשגרת חייהן ,מעצימות את עצמן ומקרינות כוח והשראה.

במסגרת הקמפיין תככב לאה שנירר במהלך השנה הקרובה בסרטונים ותמונות המדגישים את יתרונות המסקרה לשיער, תשתתף באירועי השקה ותדברר את מהלכי המותג. האישה המתאימה במקום הנכון.
שוורצקופף מסקרה לשיער 59.90 ש'ח .להשיג ברשת 'סופארם'. צילום: יח'צ חו'ל

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רינונים :
*   הזמרת והיוצרת דנה לפידות ובעלה יוסי...
*   המחווה של עיריית חיפה לשחקן הכדורגל...
*   שמואל דונרשטיין יו'ר ובעלים של 'רב...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים