ליברה זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול. צילום: אבי מועלם

אתמול הודיע ארגון המי'ל (המרכז הישראלי לניהול) שליברה אשר התמודדה בקטגורית 'הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח' במסגרתה נמדדה על הטמעתה של מערכת טכנולוגית וההשפעה הישירה שלה על חווית הלקוח-זכתה במקום הראשון

פורסם ב: 29/10/2020 11:50

מנכ'לי'ת ליברה' אתי אלישקוב צילום: אבי מועלם
היה זה במסגרת התחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית לקוח. לפני קרוב לחודש קטפה ליברה גם את המקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון.


בתחרות המצוינות לשירות של המי'ל התמודדה ליברה בקטגורית הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח במסגרתה נמדדה על הטמעתה של מערכת טכנולוגית, הן ברמה הפנים ארגונית, והן בהתאמת ובשיפור תהליכי העבודה וההשפעה הישירה על חווית הלקוח.

זכייתה של ליברה מגיעה לאחר תהליך של מעל לשמונה חודשים, בהם חבר השופטים של ארגון המי"ל, המונה כ-70 שופטים ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי ייעוץ ומחקר, אנשי אקדמיה ועוד, בחנו את הצלחת המערכת הטכנולוגית של ליברה, השפעתה על שיפור חווית הלקוח והוספתם של פתרונות משתנים בהתאם ללקוח. פתרונות שלא היו קיימים עד כניסתה של החברה לשוק.

הטמעת המערכת איפשרה לליברה לתת מענה לניהול מחזור החיים של הלקוח ולכל האינטראקציות של הלקוח עם חברת הביטוח. יכולת המאפשרת לחברה גמישות גבוהה ליישום שינויים במערכת. בנוסף, היכולות הטכנולוגיות שהביאה ליברה לענף, אפשרה לה גם לשנות את שיטת התמחור שהייתה נהוגה בענף והתבססה על מספר פרמטרים מצומצם. ליברה, מציעה ללקוחותיה התאמה בפרסונלית למאפייני וצרכי הלקוח במחיר הטוב ביותר.

בנוסף לציוני השופטים שוקללו גם ציוני סקר שביעות הרצון של החברה, שנערך על ידי המרכז, עבור התחרות. בין המשתתפות בקטגוריה היו שחקניות נוספות מעולם הביטוח כלל ומגדל, וכן שחקניות מענפים אחרים.
טרם הקמתה של ליברה, שוק הביטוח בישראל, אופיין בחוסר חדשנות ובחוסר התאמה לסביבה הטכנולוגיות והדיגיטלית, שאפיינה את מרבית ענפי הצריכה. בשלוש השנים האחרונות הצליחה ליברה להביא לענף בשורות צרכניות מהותיות, כמו מודל תמחור מבוסס קילומטראז', הוזלת מחיר הביטוח הממוצע בענף, מהפכת ניודים בביטוחי רכב ועוד, וכעת הזכייה בתחרות השירות של המי"ל מעידה על כך שגם הטכנולוגיה של ליברה מהווה game chnger בענף ובחווית השירות של הלקוח.

אתי אלישקוב מייסדת ומנכ'לית 'ליברה': 'ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו,– לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות. רואים את זה היטב בתוצאות המדדים והסקרים, וכעת גם בזכייה בתחרות השירות. אני מבטיחה להמשיך לחולל שינויים ולבלוט כסמן ימני בענף הביטוח, כחברה המעזה לשנות את הענף לטובת ציבור המבוטחים בישראל, תוך שימוש ביכולותינו הטכנולוגיות המתקדמות אשר מציבות את הלקוח במרכז'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   שירי מימון תופיע בערב פתיחת הפסגה...
*   פרופ'-מחקר יעקב זיו מהפקולטה להנדסת...
*   רשת 'מחסני השוק' נעזרת בשירותיה של...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים