במועצה לישראל יפה חשפו בכירי לוריאל ישראל את תוכנית הקיימות החדשה 'לוריאל למען העתיד'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: גדי סייארה

באירוע מצומצם הם סיפרו על היעדים החדשים של הקבוצה לשנת 2030, הנותנים מענה לאתגרים הסביבתיים והחברתיים העולמיים המתגברים.נכחו אלי שגיב מנכ'ל לוריאל ישראל, דניאלה פרוסקי שיאון סמנכ'לית תקשורת וקיימות ודוברת החברה, אילן נקש מנהל חטיבת לוריאל פריז וגלי לב מנהל שיווק תחום טיפוח הפנים

פורסם ב: 06/07/2020 10:11

מימין לשמאל אילן נקש, דניאלה פרוסקי שיאון, אלי שגיב וגלי לב .צילום: גדי סייארה
אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל שפתח את האירוע ציין כי 'התוכנית החדשה מאיצה את המהפך שלוריאל מבצעת במודל העסקי שלה, כך שיכבד את גבולות כדור הארץ ומחזקת את מחויבותה לקיימות ולהכללה חברתית. לדבריו: "מהפיכת הקיימות של לוריאל נכנסת לעידן חדש. לוריאל מאיצה משמעותית את המאמצים שלה, כדי שכולנו נוכל לחיות בעולם טוב יותר. אנו עושים זאת דרך הפעילות העסקית ובתרומתנו לחברה בכלל. עם תכנית "לוריאל למען העתיד" אנו מתחילים מסע חדש בן עשור, שבו אנו לוקחים על עצמנו מחויבויות שאפתניות שנקבעו על ידי מדענים, כולל בישראל'.

אילן נקש מנכ'ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל : 'כצעד ראשון בישראל, וכחלק ממימוש האסטרטגיה הגלובלית, משיקה לוריאל ישראל מותג חדש המסמל ערכים סביבתיים וחברתיים: גרנייה Bio מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע, המבוסס על פורמולות טבעוניות שאינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי. בעל תו תקן אורגני, אריזות המיוצרות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור והרכיבים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן'.

דניאלה פרוסקי שיאון סמנכ'לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל: 'בין הצעדים שיינקטו בישראל במסגרת תכנית הקיימות 'לוריאל למען העתיד' הפחתה משמעותית של צריכת מים, אנרגיה וטיפול בפסולת בתהליכי הייצור והשינוע הלוגיסטי, הפחתת פלסטיק בתהליכי אריזת המוצרים ללקוחות, עבודה עם ספקים אסטרטגיים ליישום יעדי קיימות בעבודתם, קידום מטרות חברתיות וסביבתיות באמצעות מותגי החברה ועוד'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור מפגשים :
*   שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ ושר העבודה...
*   אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב...
*   בשורה אופטימית לכלכלה הישראלית: 'פסגת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים