קמפיין חדש בכיכובה של אילנית לוי (37) לרגל השקת קולקציית ערב של בית האופנה GOLBARY. כתבה רונית קיטאי. צילום: יניב אדרי

הקמפיין של GOLBARY עם הפרזנטורית אילנית לוי יעלה בתחילת חודש יולי 2020 , בתקציב של 1 מיליון ש'ח. מה אומר על כך משה גולברי מנכ'ל GOLBARY?

פורסם ב: 08/06/2020 09:17

אילנית לוי פרזנטורית גולברי קיץ 2020. צילום: יניב אדרי
בפתחה של עונת האירועי שאינשלה יגיעו ושרק הקורונה תעלם מחיי כולם וגם יתנו לאנשים לחיות בשקט ובשלווה כפי שכולם רוצים, הצטלמה השחקנית ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי פרזנטורית של בית האופנה GOLBARY , מצטלמת השבוע לקמפיין חדש לקיץ 2020: קולקציית בגדי ערב ואירועים.

לדברי משה גולברי, מנכ"ל בית האופנה GOLBARY: 'עונת הארועים בפתח, ועם החזרה לשיגרה החלטנו לעצב קולקציה ייחודית, עשירה ומגוונת של בגדי ערב לנשים, המתאימים לארועים קטנים וגדולים. כמו כן החלטנו להשקיע בקמפיין רחב לקולקצית הערב לצד תמחור שמלות ערב, חליפות ואקססוריז במחירים לכל כיס, ובכך ליצור בולטות וייתרון".

אילנית לוי ילידת חיפה זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001 ו נבחרה לייצג את ישראל בתחרות 'מיס תבל' אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה בשנית לאיש העסקים ומגיש הטלוויזיה אלירז שדה ואם לבן ובת מנישואיה הקודמים.

בית האופנה GOLBARY, נמצא בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה כיום 85 סניפים ברחבי הארץ.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור אופנה :
*   רעומה זק'ש מעצבת האופנה האהובה ממשיכה...
*   השחקן המצליח דניאל ליטמן נבחר להיות...
*   Adika החלה את סייל הקיץ הגדול באתר ובחנויות...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים