בטקס פנימי עם סגירת מלונית הקורונה הוענקה תעודת הוקרת ל'כללית' על הסיוע המקיף למאושפזי מלונית ב'ניר עציון'. כתבה: רונית קיטאי

נציג 'כללית' במלונית ניר עציון בה אושפזו חולי קורונה- הרב משה אדלר שהוא בימי שיגרה מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי ב'כללית', קיבל תעודת הוקרה מאל"מ איציק בילט, מפקד נפת חיפה בפיקוד העורף העניק את התעודה

פורסם ב: 03/06/2020 12:11

תעודת הוקרה לרב משה אדלר על הסיוע למאושפזי קורונה במלון ניר עציון. צילום: דוברות 'כללית'
רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי ב'כללית': 'סמוך לתחילת האישפוז במלונות איתרנו שהשוהים בניר עציון זקוקים לסיוע ולהתייחסות מיוחדת ומותאמת ודאגתי למנות את הרב אדלר כנציג ההנהלה הנוכח במלון ככתובת ישירה למטופלים שלנו ומתן פתרונות מידיים לכל בעיה שעלתה'.

בטקס לציון סגירת מלונית הקורונה ב'ניר עציון', היתה 'כללית' היחידה מבין קופות החולים לה הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת שנמסרה לרב משה אדלר, מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, שהיה נציג 'כללית' במקום ופעל ללא לאות עבור חולי קורונה חרדים שאושפזו שם.

מפקד נפת חיפה בפיקוד העורף אל'מ איציק בילט וכלל מפקדי המלון בניר עציון לאורך כל תקופת הקורונה: סא'ל איתן רייסברג, סא'ל אסף אדלר, סא'ל עוזי כהן וסא'ל דודו מזרחי, ציינו בעת הענקת התעודה ל'כללית' את היותה קופת החולים הבולטת לטובה בסיוע למאושפזים במלונית והראשונה לזהות את הצורך בהצבת נציג מתאמה שיקשר בין המטופלים להנהלה ויאפשר מתן מענה נכון ומיטבי.

אל/מ איציק בילט ציין בדבריו כי מעורבותה של כללית ופעילותו האישית של הרב אדלר בתוך המלון מול המאושפזים סייעה לפיקוד העורף לגשר על הפערים, להבין את הצרכים ולספק אותם עבור השוהים במקום.

בטקס נכחו גם נציגים של מאושפזים ששהו במלון והם ציינו לטובה את העובדה ש'כללית' היתה הראשונה להבין שיש צורך להכיר ולהתאים את התנאים לצרכים הייחודים של הלקוחות החרדים שאושפזו במלוניות, תוך שיתוף המידע הנחוץ עם קופות החולים האחרות, למען כלל הקהל.
רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי ב'כללית': 'מיד כשאתרנו שהאורחים במלון ניר עציון זקוקים לסיוע ולהתייחסות מיוחדת ומותאמת, החלטתי על מינוי נציג בכיר מטעם ההנהלה שיהיה נוכח במלון ויפגוש, במיגון ובהקפדה יתרה על הבטיחות של מבוטחינו, זאת כדי שיאזין בגובה העיניים ומתוך היכרות אמיתית של החברה החרדית את הצרכים ויוכל לתת מענה לבעיות פרטניות שצפות, מטבע הדברים כאשר אנשים מתפנים לפתע מבתיהם ועוד עם תחלואה מאיימת.

המטרה היתה לקצר תהליכים ולשפר את החוויה הלא פשוטה בשהייה באשפוז במלון, שמלווה חרדות וניתוק מסביבת המגורים. לצורך כך העמדנו לרב משה אדלר את כל היכולות של כללית, דאגנו לשינוע יעיל של ציוד בדיקות, זירוז קבלת תוצאות מהמעבדה שלנו, אספקת תרופות, קשר עם רופאים ואחיות כללית והצוות המטפל כרגיל במבוטחים אלה וכל הנדרש להקלה על מטופלינו ומתן תחושה שהם בידיים טובות ויש מי שדואג להם.

הרב משה אדלר פעל בהצלחה מול כל הצוות של 'כללית' במחוז שנרתם לסייע ועשה עבודה נפלאה לשביעות רצון לקוחות 'כללית' השוהים במלון. לאור הצלחתו מודל זה, הוא יושם על ידי כללית במלונות נוספים ברחבי המחוז בהם יש מאושפזים שלנו ואנחנו שמחים שעברנו את התקופה בהצלחה לשביעות רצון כולם. ההחלטה של פיקוד העורף להעניק את תעודת ההוקרה היא עדות לכך שהמהלך אכן הוכיח את עצמו ואנו מלאי סיפוק על כי אכן הצלחנו לסייע למבוטחי כללית שאושפזו במלונית בצורה משמעותית כל כך ומאחלים להם המשך בריאות טובה'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור בריאות :
*   השבוע ב'כללית' בחיפה והגליל המערבי...
*   מטופל בבידוד קורונה הגיע למחלקת טראומה...
*   חוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים