מותג האופנה האיטלקי FURLA השיק קולקציה טרנדית ולוהטת לקיץ הקרוב. כתב: צחי דהן

קולקציית קיץ 2020 מציגה שלוש סדרות מרכזיות המציעות מגוון רחב של סגנונות, טקסטורות, מרקמים וצבעים בהתאם לטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב.

פורסם ב: 02/06/2020 10:54

PURLA. צילום: יח'צ
שלוש סדרות מרכזיות הן: FURLA PIPER

סדרה זו מסמלת מסע בזמן. בקולקציה ניתן לראות מגוון תיקים מעוצבים בשילוב הלוגו החדש של המותג, אבזם מתכת בצורת קשת. בקולקציה עיצובים חדשים בהשראת תיק הפייפר המקורי, התיק האייקוני של המותג .
העיצוב המחודש בהשראת העיצוב האייקוני מתבטא בדרכים חדשניות, אופנתיות ונועזות. התיקים בסדרה זו מגיעים בגוונים רכים וקרמיים: ורוד, שמנת, קרם וכמובן שחור.

FURLA RIBBON

בעונה זו פורלה מציגה לראשונה סדרה חדשה ומשיקה את FURLA RIBBON . מוקפדת ונשית, בהשראת צורת סרט עם צורה גיאומטרית מחובקת על ידי סגירת אבזם מתכתי חדש עם גימור זהב באמצע.הקולקציה כולה עשויה מעור איטלקי בשחור קלאסי או בעל טקסטורה בגוונים: שחור, אדום אש, בורדו ועוד. התיקים בסדרה זו הינם בעלי קו אלגנטי ומתוחכם ומציעים מגוון סגנונות דיי טו נייט לאישה הקלאסית המודרנית.


FURLA SLEEK תמצאו בה תיקים מסוגננים ומתוחכמים, הכוללת גדלים וקטגוריות שונות שמלווים אותנו לאורך כל היום ולכל אירוע. הדגמים בסדרה מעניקים מענה מלא לכל אשה ולכל מטרה. התיקים בעלי שיק על זמני. תיקי ה SLEEK מוצעים גם כתיק cross body מודרני - בעיצוב מרובע או עגול – וגם כתיקי באקט, התיקים מגיעים עם רצועת כתף מבד מעוטרת בגרפיקה של לוגו הקשת החדש של המותג. צבעוניות סדרת תיקי הSLEEK: חום בהיר, ורוד בהיר, אדום אש ושחור.

המחירים:
160-1,930 ש'ח.

להשיג בחנות הדגל של FURLA בכיכר המדינה, ויצמן 46 תל אביב

FURLA נוסדה בשנת 1927, על ידי אלדו פורלנטו (Aldo Furlanetto) בבולניה איטליה. המותג מציע קולקציות של תיקים, נעליים ואביזרים לנשים ולגברים, ומציג יצירתיות, איכותית, צבעונית וסגנון חיים איטלקי עכשווי.בשנת 1927 החל אלדו פורלנטו לשווק ולהפיץ את המותג ברחבי איטליה.בשנת 1955 נפתחה החנות הראשונה של המותג בבולניה ב- VIA UGO BASSI, שפועלת עד היום.
בין השנים 1970 – 1980, הצטרפו לחברה ילדיו של אלדו – קלרו, פאולו וגו'באנה. בשנים האלה עוצבה השקית הממותגת הראשונה של המותג, והחל ייצור קולקציית האביזרים.

החל משנות ה-90, החל המותג להתרחב ברחבי העולם, ביפן, אנגליה, בריטניה, גרמניה, הונג קונג, סין ועוד.
בשנת 1999 הקימה החברה את פרוייקט “FURLA PER L’ARTE”, במטרה לעודד את האומנים והמעצבים הצעירים האיטלקיים, שעד היום ממשיך להעניק ולקדם את האומנות.

בשנת 2008 השיק המותג את חנות הבוטיק באונליין.

עם התרחבות והצלחת החברה, השיק המותג חנויות קונספט שונות באיטליה ומקאו, שמציגות את הקונספט החדשני של החנויות וחנויות ברחבי העולם. FURLA הינה חברת בבעלות משפחתית, המונה כיום למעלה מ-1600 עובדים, כאשר כ-90% מהם מהוות נשים, המייצגות 100 לאומים שונים.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   'סנו סושי' השיקה שקיות אשפה אטומות...
*   'סנו סושי' יצאו עם מפות ניילון שקופות...
*   חל גידול חד של עלייה בצריכה של טחינה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים