בכירי מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's השיקו סדרת טיפוח על בסיס אבוקדו בחנות הדגל בקניון רמת אביב. כתבה: רונית קיטאי. צילום: גדי סיירה

בין בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's נראו בן אילן מנהל השיווק ומערך הריטייל של המותג, רוני איילבאום מנהלת תקשורת מותגית ומאיה מוטולה מנהלת המותג. באו גם שרונה מרלין ועוד

פורסם ב: 04/02/2020 08:39

מימין לשמאל פאולינה אלברשטיין , אירה סימנוב, בן אילן ורוני איילבויים. צילום: גדי סיירה
אתמול חגגו בחנות הדגל בקניון רמת אביב, את השקת סדרת מוצרי הטיפוח המבוססים על פרי האבוקדו. בן אילן: 'המותג קיל'ס רושם בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים מרשימים, בארץ ובעולם ומגמה זו תמשיך גם בשנת 2020 עם מספר השקות משמעותיות שהסנונית הראשונה היא השקת סדרת האבוקדו החדשה". לדבריו: "מסכות פנים ממשיך להיות אחד החיפושים הפופולריים ומייצר מעורבות גבוהה בקרב הגולשים. מסכת הפנים החדשה של קיל'ס מצטרפת לקרם עיניים על בסיס אבוקדו, מוצר אייקוני מוביל ואהוב על ידי נשים רבות'.

ההשקה כללה מינגלינג על טהרת הבריאות, חשיפת מסכת האבוקדו והתנסות אישית שנערכה לאורחים. את האירוע חתמה רוני איילבאום שסיפרה כי: 'קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרות פילנתרופיות שבה בוחר המותג בכל מדינה. בישראל בחר Kiehl's להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי –המספקת תמיכה ותכנים לילדים. במסגרת זו המותג תורם 1 ש'ח על כל עסקה לטובת העמותה'.
עוד הגיעו לחגיגה: שרון חזיז, אפרת וכטל, שרונה מרלין, פאולינה אלברשטיין, אירה סימנוב ועוד.
מימין לשמאל אפרת וכטל ושרונה מרלין. צילום: גדי סיירה

מימין לשמאל מאיה מטולה, אילן בן ורוני איילבויים. צילום: גדי סיירה

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   מבצע מיוחד לכבוד חג סוכות יתקיים בחברת...
*   חידוש משמח ללקוחות של קניוני 'עופר'...
*   לקראת ההכרזה על הידוק הסגר והחמרה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים