מותג המשקפיים החדש של דיויד בקהאם יגיע מאיטליה לישראל בחודש הבא וישווק בלעדית ב'אירוקה'. כתבה: זיוה וייס. צילום: חן נאמן,שי אביטל

בכירי רשת 'אירוקה' אבי כהן ומנכ'לית הרשת לי אפיק ביחד עם הפרזנטורית של המותג , נטע אלחמיסטר, חגגו את האירוע הנוצץ אליו הוזמנו 500 בכירים וחגגו עם דיויד בקהאם במילאנו

פורסם ב: 15/01/2020 20:40

דיויד בקהאם ונטע אלחמיסטר צילום : חן נאמן
באירוע הנוצץ שנערך בגלריית האומנות sala mengoni היוקרתית במילאנו נראו בכירי חברת ספילו, בכירי רשתות משקפיים מובילות מהעולם ודיויד בקהאם בכבודו ובעצמו כמובן. האורחים נהנו מקוקטייל מפואר שכלל הרמת כוסית לשנה החדשה וחשיפת הקולקציה הייחודית לראשונה בעולם.

בפתיחת האירוע הכריז דיויד בקהאם על שתוף הפעולה הפורה עם חברת המשקפיים המובילה 'ספיל'ו להשקת המותג הבינלאומי שנקרא על שמו: DBeyewear ואמר: 'הקטגוריה של המשקפיים היא קטגוריה שתמיד רציתי להיכנס אליה. אני אוהב לעבוד עם הכי טובים ואני שמח וגאה לצאת לדרך עם קולקציה שבהכנתה הייתי מעורב בכל פרט'.

לי אפיק מנכ'לית רשת 'אירוקה' אמרה: 'אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם דיויד בקהאם ולהביא את הבשורה העולמית לישראל. מדובר בקולקציה לנשים וגברים בעלי חוש אופנתי וחיבה לאיכות ועיצוב על זמניים ברוח לונדונית שמאוד מתאימה לקהל הישראלי. הקולקציה כוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראיה שיוצעו במחירים נוחים בכל סניפי 'אירוקה' החל מחודש הבא'.בסיום האירוע הזמינה לי אפיק את דיויד בקהאם לישראל והוא נענה בחיוב ואמר שמזה זמן רב הוא רוצה להגיע לבקר ועכשיו יש לו סיבה טובה נוספת.

(רונית קיטאי)
דיויד בקהאם ולי אפיק .צילום: שי אביטל

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   SACARA השיקה סדרה 'ירוקה', מקצועית ומשקמת...
*   'סנו סושי' השיקה שקיות אשפה אטומות...
*   'סנו סושי' יצאו עם מפות ניילון שקופות...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים